Gå til innhold

Kem ville du ha spist?


SnowDOG_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-10-16 18:44, skrev zn00ker:

:lol:
Det passa ihvertfall under humor. Men å smaka på`n Jimmy er jeg ikke så sikker på, Kebab Gud smaker vel bedre :wink:



Det var jo det som var ment skulle være morsomt! Ikke de stakkars folka som opplevde det. :smile:

 

Anyways eg tror fondus hadde blitt gnagd på. :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-15 18:34, skrev abrj:

For det første;

Hadde dere vært i samme situasjon hadde dere også spist kameratene deres eller andre mennesker


 

Det har du intet grunnlag for å påstå.

 

Men jeg hadde spist Kjetil Lura, sånn at vi andre har muligheten til å ta han igjen. :smile:

 

Men fondus ligner veldig på fondue, hmm. Og Kebab GUD, det høres jo rett og slett godt ut.

 

Jeg ville ikke spist borre, barea smak på navnet. *iik*

Lenke til kommentar

Artikkelen vet jeg ikke, men det ble en morosam tråd. Latter på bekostning av oppspiste mennesker er forresten ikke helt uvanlig. Minner meg om den gangen det stod i avisen “tysk turist spist av isbjørn”, og folk gikk omkring og humret i flere dager. Men det er klart, det må ikke bli for detaljerte fremstillinger. (“ Jeg vil ikke ha dette stykket med nese, det er jo bare brusk!” eller “Dette var en rar pølse”, den type ting)...

 

Forøvrig må jo slike hvem-blir-spist-først opplegg være gefundenes fressen for reality tv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...