Gå til innhold

Mages ultimate farming

Anbefalte innlegg

Skrevet
Blir spennende å se om de legger ut en hotfix i dag for dette. Det *må* jo være en bug?

6437364[/snapback]

Hvorfor i all verden mener du at det er en bug?

Mener du at "Dampen magic" ikke skal dempe magisk skade som du tar, som er hele poenget med spellet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvor mange ranks har dampen magic? Jeg har rank 4 nå, men fortsatt blir jeg utsatt for mye skade.

Edit: er bare 56 da.

Edit2: Ser nå at i spellboka står det "decreasing damage taken from spells with 90" , mens oppe i høyre hjørnet står det "decreasing damage taken from spells with 60". Huh?

Endret av Luzifer
Skrevet

Det at det viser feil når du er buffet er en bug som har vært sikkert siden spillet kom. Bare prøv å få en til å buffe deg med improved fortitude - det vil stå 54 stamina i hjørnet men du vil bli buffet for 70 (?).

Skrevet
Det at det viser feil når du er buffet er en bug som har vært sikkert siden spillet kom. Bare prøv å få en til å buffe deg med improved fortitude - det vil stå 54 stamina i hjørnet men du vil bli buffet for 70 (?).

6440354[/snapback]

Ok, så da får jeg det jeg skal da. Men finnes det en rank 5, siden jeg blir mer skadet enn 1hp hver gang? Blir skadet for rundt 20-30.

Skrevet

Er det noen plasser man kan grinde på en lvl 45 mage på denne måten? Brodern har en 45 mage som han kunne tenkt å få opp og da er jo denne type grinding _genial_.

Skrevet
Er det noen plasser man kan grinde på en lvl 45 mage på denne måten? Brodern har en 45 mage som han kunne tenkt å få opp og da er jo denne type grinding _genial_.

6440530[/snapback]

Er water elementals i STV, på en øy oppe til venstre på kartet. :)

Skrevet
Blir spennende å se om de legger ut en hotfix i dag for dette. Det *må* jo være en bug?

6437364[/snapback]

Bruk hode. Dem slår for magic-damage. Dampen magic demper magic-damage magen mottar. Så si meg, hvorfor i helvete skal det være en bugg?

Roll en mage eller cry me a river.

kommer til å endre mobbsa så de gjør physical damage også, gleder meg til å se lika til magene ligge der da  :evil:

6437796[/snapback]

Du tror det ja ?

Roll en mage eller cry me a river.

Skrevet

Virker som en bra grinde måte ja, men hvorfor dele dette med resten av folket? Nå kommer det til å bli overbefolket og det ender opp med at du får 1/10 av mobsene som du fikk før :roll:

Skrevet (endret)

Er endel i Fire elementals i Charred Vale i Stonetalon Mountains (horde-sida) vest for Barrens.

Men de er ikke samla i grupper, bare en og en som surrer rundt blant masse Harpies og vandrende trær og basilisks. Normalt grindeområde for 25-29.

Ellers er det en drøss av water elementals i en varm vanndam i 1000 Needles.

Mener det var endel ved havet i Feralas også.

Elementals rundt 50-60 henger i Silithus.

Endret av Bitex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...