Gå til innhold

Er på jakt etter en ny serie å se på :P


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fleste som er nevnt her i tråden er verdt å se på (One piece, FMA, FMP!(og FMP?fomoffu) Trigun, Hellsing, Chrno Crusade)

 

Noen andre som er verdt en titt er:

 

Last Exile

Basilisk

Great Teacher Onizuka

Hunter x Hunter

6500167[/snapback]

 

 

Hunter X Hunter er herlige saker syn ihvertfall eg. koselige karakterer og deilig musikk. Herlig humor inni mellom også :wee:

6500210[/snapback]

han har sett Hunter x Hunter

Lenke til kommentar

Spørsmålet er hvilke serier du/dere har sett. For det er ganske vannskelig å nevne noen gode anime serier bår vi ikke vet hva du/dere har sett. Etter som jeg har sett ganske mye anime gjennom tidene, er det vennskelig å anbefale en bestemt serie. Problemet mitt nå er at jeg kan anbefale så veldig mange serier...

så jeg får nevne noen da :)

 

tokyo underground

.hack\\ (veldig bra! anbefales veldig sterkt)

Blood+

Ruronin Kenshin

Hunter x Hunter (en serie ejg aldrig går lei av. har sett den mange mange ganger)

Full metal panic (FPM)

Full metal alchemist (FMA)

Ghost in the shell.

 

og så regner jeg med at du har sett bleach og naruto...... hvis ikke du har det, så kan du bare løpe å gjemme deg, før alle anime elskere kommer og banker deg opp! :p

 

Edit: Og jeg håper så absolutt at det skal komme mer HxH :)

Endret av MagnusK
Lenke til kommentar

Jeg har en serie å anbefale på mitt STERKESTE. "Hajime No Ippo" :dribble: .. Den er seriøst helt ekstrem.. Tar som vanlig et par episoder før serien starter for fullt, men når du har sett de første, så sliter du med å ta en pause. Tro meg... Man bli hekta.

 

Serien handler kort sagt om boksing.

 

Serien har både god humor, gode animasjoner og tegnigner, spenning osv.. Den har alt >=)

 

Serien har vel rundt 70 episoder, 2 filmer og aaaaalt for mange manga-chapters :p,, rundt 600 elns ^^

Lenke til kommentar

Litt OFFTOPIC:

Har hørt at hxh skal komme ut med en ny OVA/TV. Stemmer det?

6537829[/snapback]

 

Hvor har du hørt/sett/lest det?

For så vidt jeg vet fortsetter jo mangaen etter OVA'ene og hvis de skal lages mer MÅ jeg vite dette. Med unntak av Hajime No Ippo, den eneste anime'n jeg har sett mer enn en gang:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...