Gå til innhold

Humlestikk, hva gjør man?


irio

Anbefalte innlegg

Hallo, klarte nettop å trå på en humle. Som den hypokonderen jeg er, beskymrer jeg meg litt over det med brodd, betennelse, koldbrann og amputasjon. Fikk stikket under foten, og for sikkerhetsskyld rota jeg litt rundt med en kniv. Hva er det egentlig man skal gjøre når man har blitt stikket av humle?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Humler stikker ikke

6418508[/snapback]

 

Denne gjorde det...

 

Prøvde med litt honning. Slå dem med dems egent våpen, aaah skjebnens ironi..

6418554[/snapback]

Jeg tror deg

Jeg leste litt om humler nå, og det viser seg at jeg gjennom hele opveksten er blitt vranglært, jeg har blitt fortalt at humler ikke stikker men "brenner" omtrent som brennsle. Hunhumlene har tydelighvis brodd, denne brodden har ikke mothakere så sjansen for at den sitter igjenn er minimal.

 

Edit: Islanbadsj kom meg i forkjøpet

Endret av Bruckiania
Lenke til kommentar
Humler stikker ikke

6418508[/snapback]

 

Denne gjorde det...

 

Prøvde med litt honning. Slå dem med dems egent våpen, aaah skjebnens ironi..

6418554[/snapback]

Jeg tror deg

Jeg leste litt om humler nå, og det viser seg at jeg gjennom hele opveksten er blitt vranglært, jeg har blitt fortalt at humler ikke stikker men "brenner" omtrent som brennsle. Hunhumlene har tydelighvis brodd, denne brodden har ikke mothakere så sjansen for at den sitter igjenn er minimal.

 

Edit: Islanbadsj kom meg i forkjøpet

6418588[/snapback]

 

Det trodde jeg også før, men på en ferietur så jeg en gutt som drev å fikla med en humle. Han rørte den overalt og dyttet på den osv.

Lenke til kommentar

Sparte på humlen for å lage et smykke som vitnet til min seier over naturen. Har studert kadaveret en liten stund nå, men jeg ser ingen antydning til mannelig kjønnsorgan. Det er altså mest sannsynlig at jeg er forgiftet.

 

Humler og veps er drapsmaskiner fra helvete, og fortjener å dø..

Endret av irio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...