Gå til innhold

Hva er din IQ?


Speik

Anbefalte innlegg

Jeg fikk 7 av 9 på sesjon, der 3 er normalt :)

6407351[/snapback]

Snittet er ikke 3, det er bare noe de forteller deg. Blant samtlige av mine venner har bare en endt opp med 3 på den testen. Spør litt rundt, se hvor mange som faktisk har fått 3 og det vil gå opp for deg også.

6408171[/snapback]

Hva er det dere snakker om? Link?

6408501[/snapback]

Testen alle tar på sesjon. Testen er tredelt og består av en matte-del, en skrive/lese-del og en IQ-del.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjennomsnittet i denne tråden antyder til at samtlige på dette forumet er genier. De andre innleggene til de samme brukerne antyder til at disse samme menneskene som fikk tegne og male mens de andre elevene lærte matte.

 

Tilgi min skepsis, men opptil flere ganger lo jeg av at brukere jeg kjente igjen postet IQer over 67.5.

Lenke til kommentar

På grunn av resultatene i denne tråden har jeg ikke så stor tiltro til testen på iqtest.dk. Personlig fikk jeg 133 på den.

 

Gikk stort sett greit frem til spørsmål 24. Derfra måtte jeg tenke, og er slett ikke sikker på at jeg tok rett. Fra 34 og utover ble det noe kvalifisert gjetning, og noe vill gjetning. Så absolutt ikke noe mønster.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Den testen har blitt postet en del ganger før. Enten er snittet her så høyt fordi folk lyver eller fordi de har tatt mange tester og dermed øvd seg en del. Jeg nekter å tro at OT-baren er et tilholdssted for genier. Folk unnskylder seg med "dårlig tid" og at "det var kjedelig" når de i sannheten ikke skjønte dritten av oppgaven.

 

På sesjon er snittet mellom 3-5, hvor 9 er høyeste karakter og 7 er nest høyeste. 8 eksisterer ikke i militæret av en merkelig grunn.

 

Det eneste jeg vet angående brukeres IQ er at Stefan er på mensa-nivå :love:

Lenke til kommentar
Folk unnskylder seg med "dårlig tid" og at "det var kjedelig" når de i sannheten ikke skjønte dritten av oppgaven.

6411327[/snapback]

 

He-he, langt derifra. Brukte mine fulle 40 min, og synes slike tester er kjempemorsomme. Men som sagt så synes jeg ikke at KUN progressive matriser er en indikasjon på IQ.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...