Gå til innhold

skifte windows cd-key


Anbefalte innlegg

for å få lagt inn sp2 så trenger man jo en sp2 cdkey.. det har jeg, men jeg vet ikke hvordan man gjør om den. Så hva er det jeg må gjøre for å få gjort om windows-cdkeyen min?

 

har gjort det før, men husker det ikke. tror det var et slags program man brukte..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
for å få lagt inn sp2 så trenger man jo en sp2 cdkey.. det har jeg, men jeg vet ikke hvordan man gjør om den. Så hva er det jeg må gjøre for å få gjort om windows-cdkeyen min?

 

har gjort det før, men husker det ikke. tror det var et slags program man brukte..?

6406631[/snapback]

:whistle: tror ikke du får svar her, se retningslinje NR 8:

https://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=60#8

 

selv har jeg fått 10% fra en eller annen moderator for mindre ting, så pass på hva du spører om.....

Lenke til kommentar
for å få lagt inn sp2 så trenger man jo en sp2 cdkey.. det har jeg, men jeg vet ikke hvordan man gjør om den. Så hva er det jeg må gjøre for å få gjort om windows-cdkeyen min?

 

har gjort det før, men husker det ikke. tror det var et slags program man brukte..?

6406631[/snapback]

SP2 cdkey = SP1 cdkey = Windows XP cdkey

Hvis du laster ned Windows genuine advantage tool så får du så vidt jeg vet tilbud om å kjøpe en lovlig lisens til ca 1200 kr, gjør det og følg instruksjonene videre :-)

Lenke til kommentar
doh! det her har jo ingenting med piratkopi o.l

6406750[/snapback]

klikk på min 10%..... og da får du se hva jeg har fått disse for....

 

ellers, så du trunger ikke CDKey til SP2, hvis du kjører lovlig Windows. men selvfølgelig kunne du kanskje kjøpe lisens.....

6406813[/snapback]

Haha! Andre kan jo ikke se dine warns!! xD

 

 

[/OT]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...