TheMaister Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Liker My Dying Bride =P Har bare hørt det siste albumet dog.
Anomi Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Oj, denne tråden har jeg ikke sett før. Også jeg som er kjempe fan av Doom og Stoner da. Fikk sisteplata av Electric Wizard til jul og den var så ufattelig rå! Vurderer også å skaffe meg Heavy Lord sin siste, høres fett nok ut det. http://www.myspace.com/heavylord Noen som liker?
Schafferer Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 eyey. får prøve å få i gang litt her.Kjøpte akkuratt den nyeste monster magnet skiva i dag. Synes den er knalltøff, blandt en av de beste. Cyclone er så sinnsykt deilig. noen andre som har fått sjekka den ut? Gratulerar med ein knakandes flott avatar. I følgje dei som har peiling er Clutch eit av verdas aller beste band. Den nye Monster Magnet-plata hamnar nok i hylla når studielånet tikkar inn i januar, eg har sett den har fått god kritikk så dette lover bra. clutch er heilt klart mitt favorittband, er så genial musikk. Har begynt å like den nye plata veldig i det siste, liker det tøffe blues feelingen som hele plata har. Monster Magnet nermer seg nå en solid andreplass. makan til behagelig musikk skal du leite lenge etter. skikkelig trippy! Oj, denne tråden har jeg ikke sett før. Også jeg som er kjempe fan av Doom og Stoner da. Fikk sisteplata av Electric Wizard til jul og den var så ufattelig rå! Vurderer også å skaffe meg Heavy Lord sin siste, høres fett nok ut det. http://www.myspace.com/heavylord Noen som liker? Witchcult today er en rå skive. skikkelig funky i forhold til de andre. dunwitch tar jo helt av!
Grimfred Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Bumporama! Sjekk ut Orange Goblin med deres første album Frequencies From Planet Ten, for de som ikke har hørt den. Gief moar bands!
Anomi Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 (endret) Orange Goblin er the shite! Finfint at noen begynte å poste i Doom/Stoner tråden igjen. La meg presentere en av mine personlige favoritter for tiden. http://youtube.com/watch?v=M53fm8Lg2JM Edit: Men jeg kryper under dyna jeg nå......... Endret 19. april 2008 av PiratKamerat
Isbilen Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Kjøpte nettopp Earthless - Rhythms from a Cosmic Sky http://www.myspace.com/earthless En hel plate med utfrika space av typen We driver med når de sporer av på konsertene. Bandet er i godt selskap, TeePee Records huser blant annet fantastiske Witch (som nettopp kom med godskiva Paralyzed) og stoner-drone-monarkene Sleep .
grungewhore Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Kyuss's tidligere trommis, Brant Björk har laget ganske mye musikk etter at han slutta i nevnte band, han har blandt annet gitt ut noen soloskiver, som jeg dessverre ikke har fått sjekka ut, men han har også gitt ut et par skiver med band, under navnet Brant Björk and the bros. Dette er absolutt verdt å høre på
M-Gard Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Stonegard sier nå bare jeg. De jobber faktsik også med et nytt album
Khalifen Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Selv om Stonegard har "Stone" i seg, så vil jeg ikke kalle dem verken doom eller stoner, selv om de har noen elementer fra sjangerene. Thulsa Doom - ....And Then Take You to a Place Where Jars are Kept er et virkelig herlig album. Spesielt førstelåta. Herlige saker.
Jalladoode Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Tror ikke Ufomammut er nevnt i denne tråden. Rimelig heftig psykedelisk stoner/doom. Ellers er jo japanske boris supertøffe.
tjalla Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 (endret) Dead Meadows Herlig blanding av doom og psychedelia samt en liten dose med stoner på en del låter. Debutplata kan anbefales Endret 2. mai 2008 av tjalla
fbassbassbass Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Sahg anyone? Utrolig herlig doom rock/metall, sjekk ut www.myspace.com/sahg
Ziltoid Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Kjøpte nettopp Earthless - Rhythms from a Cosmic Sky (...)Takker for den, fine greier Hva syns folket om The Bees Made Honey in the Lion's Skull av Earth da?
Anomi Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 (endret) Et av mine desidert beste kjøp hittil i år. Veldig behagelig og stemningsfullt. Endret 5. mai 2008 av PiratKamerat
Ziltoid Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Ikke sant? Vet ikke helt hvilken jeg liker best av The Bees (...) eller Hex, men gode plater er de begge to
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 (endret) Jeg har den liggene her, men har ikke fått sjangs til å høre på den ennå. Har en del andre cd'er også så må høres gjennom Endret 6. mai 2008 av Ally 87
Seian Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 MAMMATUS fortjener definitivt en lite opprop. Smakfullt. Noe annet jeg har lyst å tipse om, men som jeg ikke har en anelse om hvor jeg skal nevne er Monos. Hellige, saftige grønnskalle hvor deilig og dronende Generators-plata er. Minimal musikk som virkelig gjør susen. Skulle tro disse har gjort research på hvilke frekvenser som byr opp til transelignende tilstander i huet. Fant bare to sæmplz av denne faentastiske duoen, men det er ikke nok. Se om dere finner hele plata når den dukker opp, og ikke minst, send et eksemplar til meg. Sample en og TO.
Ziltoid Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 (endret) Bump! Sjekk ut Spiritual Beggars, stonerbandet til Michael Amott (Carcass, Arch Enemy). Spesielt de tre siste Utgivelsene; Ad Astra, On Fire og Demons. Edit: Og hele Ufomammut's nye plate Idolum kan høres på last.fm. Endret 27. mai 2008 av Ziltoid
Steinvakt Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Jeg anbefaler virkelig High On Fire, El Caco og hvertfall DOWN!
grungewhore Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Vet ikke om sixty watt shaman er nevnt i denne tråden? eller Hermano med john garcia som vokalist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå