Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når de opptrer live, spiller de sanger fra alle de forskjellige periodene deres?

Titta litt på youtube, og de spiller mest av det nye (altså elektronika / ambient).

 

Men det har vel hendt få ganger at de tar frem metall'n.

http://www.youtube.com/watch?v=mjfhba31Yzc

 

Woho! Skal på Ulver i Operaen! Gleder meg som en gris.

 

 

ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHH. Ta meg med deg!

NEXT TIME, mkay!
Lenke til kommentar

Jeg hadde seriøst tissa på meg og/eller grått hvis jeg hadde hørt Bergtatt - Ind i Fjeldkamrene live.

Håper så inderlig de spiller noe fra den gamle perioden, ja. Bergtatt, Kveldssanger eller Nattens Madrigal \o/ Men det nye er jo minst like bra, så… :D

 

Bare de drar Lost In Moments, så kremer jeg. Den saksofonen er fra en annen verden!

http://www.youtube.com/watch?v=rzqxr7WFzuI

Lenke til kommentar

Jaja. Gleder meg uansett. :)

 

Men nå trenger jeg litt hjelp, Musikkaféen! Kjøpte meg denne t-skjorta, og det er to ansikter jeg ikke kjenner igjen.

 

 

img3323e.jpg

 

 

(Pavarotti, Jimi Hendrix, Bob Dylan, John Lennon, Freddie Mercury, 2PAC, Johnny Rotten/Sid Vicious?, UKJENT, Jim Morrison, UKJENT, Buddy Holly, Elvis Presley.)

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Jeff Buckley, ja. Aldri hørt noe særlig på ham, bare om. Tenkte det kunne være en ung Springsteen, men du har vel rett. Hva med han siste personen som ligner på Malcolm X, da?

 

Jepp, dessuten var ikke Springsteen død sist jeg sjekka. :p

Tenkte det også kunne vært Nick Drake. Setter likevel pengene mine på Jeff Buckely.

ang siste personen er jeg usikker.

Lenke til kommentar

Woho! Skal på Ulver i Operaen! Gleder meg som en gris.

 

Å fy faen! Misunnelig..

 

Når de opptrer live, spiller de sanger fra alle de forskjellige periodene deres?

Nå er jeg ikke sikker, men ifg. en kompis som skulle på konserten deres i Stavanger, sku de spille fra alle periodene og han gleda seg som f til bm-delen. Riktignok har jeg verken hørt fra eller sett ham siden den konserten, så jeg får liksom ikke spurt ham om det. :p

Lenke til kommentar
Hva med han siste personen som ligner på Malcolm X, da?
Æææh, nå blir jeg gal om jeg ikke finner det ut! Ansiktet er jo veldig kjent... Brainstormet navn som Lionel Richie eller en ung Ice Cube, men det er jo ikke dem... Hmmm

 

Edit: James Ingram kanskje?

Endret av thesinner
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...