Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av og til føler jeg meg som verdens verste menneske når jeg forteller at jeg ikke liker Pink Floyd. Det virker som om alle andre enn meg er megafans av dem. Unntatt tante, kanksje. Hun liker best danseband.

Hva har du hørt da? Om du har hørt to kjente p4-sanger, så er det ikke så rart. De har mye forskjellig i diskografien sin.
Lenke til kommentar

Hva har du hørt da? Om du har hørt to kjente p4-sanger, så er det ikke så rart. De har mye forskjellig i diskografien sin.

 

Har hørt på veldig mye fra veldig mange skiver, og til og med vært på Roger Waters-konsert. Det var så kjedelig at jeg nesten sovna. Det virker som om det er noe jeg ikke har forstått med musikken deres, på en måte.

Lenke til kommentar

Massevis av Bob Dylan. Sjekk ut albmene "The Freewheelin' Bob Dylan" og "The Times They Are A-Changin'".

Støttes, men det er nesten aller best munnspill på hans aller første album som bare heter Bob Dylan.

Synes det første albumet er litt for anonymt, kunne vært hvilken som helst artist… Det er med The Freewheelin'... han setter spor i sjela mi.
Lenke til kommentar

Hva har du hørt da? Om du har hørt to kjente p4-sanger, så er det ikke så rart. De har mye forskjellig i diskografien sin.

 

Har hørt på veldig mye fra veldig mange skiver, og til og med vært på Roger Waters-konsert. Det var så kjedelig at jeg nesten sovna. Det virker som om det er noe jeg ikke har forstått med musikken deres, på en måte.

Embrace it! Alle liker ikke Pink Floyd, og slik skal det være. Enkelte av oss liker ikke Beatles heller :)

Lenke til kommentar

Noen som har noe bra soul å anbefale? Foretrekker mannlig vokal. Neo-soul er også veldig velkomment.

Er bevisst om The Roots, D'Angelo, Gnarls Barkley, Hayes, Gaye og gjengen og det meste fra Stones Throw.

 

edit: Tastaturet var visst ikke i godhumøret ikveld.

Endret av Frdlr
Lenke til kommentar

Denne sommeren reiser The Strokes endelig på turné igjen! Jeg håper faen meg noen klarer å booke dem til Norge eller Sverige.

 

Jeg trodde nesten de hadde gitt seg for godt og bare kjørt solo alle mann, jeg, de har ikke turnert sammen siden 2006. About fucking time...

Endret av thesinner
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...