Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!

Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Attack Attack! har bra musikk, men headbanginga i den videoen kunne de godt droppet. :p

Okei, de kunne droppet det meste i videoen. :p

Skrevet
Det mest latterlige jeg har sett og hørt. Disse folka må ses live en eller annen gang.

For ein jævelig kombinasjon! Dette er ikkje seriøst, sant?

Skrevet

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Syns denne er så fin :)

Skrevet

Jeg elsker The Kinks, de er innmari undervurderte syntes jeg, for meg er de like bra som f.eks The Rolling Stones og The Beatles. Alle burde høre mer på The Kinks. Her er Superman.

Skrevet (endret)

NEW RAVE omg. De blir allerede omtalt som the Crystal Castles Clone, men jeg ser ikke akkurat på det som negativt. Og det er jo en viss særegenhet ved Heartsrevolution også.

Endret av Badering

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...