Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!

Arve Systad

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen som har TV-kanalen The Voice her? Har dere i så fall lagt merke til en viss tendens den kanalen har til å være svært så ensformig? Da tenker jeg på at 9/10 videoer på kanalen er med afro-amerikanere (og gjerne med bling, bitches and hoes). Jeg har ingenting imot afro-amerikanere, men det får da være grenser for hvor kjedelig et tilbud på en slik kanal skal være. Da er det bedre med VH1 (+ Classic) og kanal 280 i Canal Digitals noe utvidede pakketilbud (kanal 280 burde dere sjekke ut!)

Syns det er veldig ille i grunn, spesielt når de selv sier at de ønsker å spille variert musikk. Det er jo ikke verre enn å ta en titt på hjemmesida deres akkurat nå for å se at det virkelig ikke stemmer.

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet
Åhh, Gentle Giant! Anbefaler Acquiring the Taste og The Power and the Glory. Uansett så finner du mer snakk om dem i prog-tråden.

Ok. Takker. :)

Skal sjekke ut prog-tråden :)

Skrevet
.... M.I.A fant det for godt å pakke snippeska.

Hæ? Hva mente du her?

At hun fant det fornuftig å legge musikken på hylla, avsluttet sin musikkarriere.

Skrevet

Woohoo, Bare Egil Bands "Jeg er helt rå" kom i postkassa mi i dag! :D

Herlig CD, genialt cover av bl.a. "Gøy på landet" og "Umbrella", og "Slepp meg inn", "Bøler IF", "Pump opp oljen" og "N' Narcissus, n' Loke, n' Orfeus og n' je" er bare <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...