Analmeth Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 Awesome! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 The Smiths er min faste følgesvenn når livet suger og alt er svart. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 Aldri vært så glad i synge noe som henger ut en DJ hvertfall. Men tror dere at det egentlig er flere jenter enn gutter som hører på The Smiths i Norge? Fikk den følelsen etter By:Larm etter noen par diskusjoner med folk der. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 "Burn down the disco Hang the blessed DJ Because the music that they constantly play IT SAYS NOTHING TO ME ABOUT MY LIFE Hang the blessed DJ Because the music they constantly play " Aah, story of my life. Angående det andre der, vel... av alle mine venner og bekjente mine vet jeg at to av dem hører på The Smiths til vanlig - begger er jenter. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Seriøst, det finnes mye bra musikk fra filmer. http://www.youtube.com/watch?v=z2M14rI7iRQ Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Kanskje bare sånn halvveis relevant, men jeg skriver det her likevel. Jeg så nettopp nattens kunstløp fra Vancouver, og selv om det var mye flott å se på, synes jeg det var litt å utsette på musikken (og håndteringen av den). To par gikk til Ringenes Herre-reorkestreringen av Lux Aeterna fra Requiem for a Dream (av Clint Mansell), kalt Requiem for a Tower, men låten ble navngitt som "Requiem for a Dream". Man skulle tro at de som styrer med musikken i et OL skal ha litt mer kontroll på slikt enn fjortenåringer som laster opp Naruto-musikkvideoer til YouTube. Men det verste var at det virket som om mange hadde latt den samme fjortenåringen stå for musikkvalgene sine. Et par fra Latvia gikk til Nothing Else Matters av Metallica, de fra Storbritannia til Crawling av Linkin Park og et til Hush Hush av Pussycat Dolls. Herre fred. Endret 23. februar 2010 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Seriøst, det finnes mye bra musikk fra filmer. http://www.youtube.com/watch?v=z2M14rI7iRQ Det lignet veldig på themet fra Avatar. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Seriøst, det finnes mye bra musikk fra filmer. *link* Det lignet veldig på themet fra Avatar. Jeg fikk en del treff på "My Name Is Lincoln + Avatar", så det er fullt mulig den er brukt der, men originelt er den brukt i filmen The Island, som forresten er en fantastisk film. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 My Name Is Lincoln brukes i en av Avatar-trailerne hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Kanskje bare sånn halvveis relevant, men jeg skriver det her likevel. Jeg så nettopp nattens kunstløp fra Vancouver, og selv om det var mye flott å se på, synes jeg det var litt å utsette på musikken (og håndteringen av den). To par gikk til Ringenes Herre-reorkestreringen av Lux Aeterna fra Requiem for a Dream (av Clint Mansell), kalt Requiem for a Tower, men låten ble navngitt som "Requiem for a Dream". Man skulle tro at de som styrer med musikken i et OL skal ha litt mer kontroll på slikt enn fjortenåringer som laster opp Naruto-musikkvideoer til YouTube. Men det verste var at det virket som om mange hadde latt den samme fjortenåringen stå for musikkvalgene sine. Et par fra Latvia gikk til Nothing Else Matters av Metallica, de fra Storbritannia til Crawling av Linkin Park og et til Hush Hush av Pussycat Dolls. Herre fred. Som datter av en aktiv sportsmann har jeg alltid hatt inntrykk av at ingen mennesker hører på mer blodharry fjortissmusikk enn hva idrettsmennesker gjør. På absolutt alle idrettsarrangement jeg noensinne har vært på, ljomer kun musikk fra McMusic ut fra høyttaleranlegget. Jeg lover deg, det er helt normalt. Den dagen jeg opplever noe annet, vil jeg mest sannsynlig gjøre i buksa av sjokk. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Som datter av en aktiv sportsmann har jeg alltid hatt inntrykk av at ingen mennesker hører på mer blodharry fjortissmusikk enn hva idrettsmennesker gjør. På absolutt alle idrettsarrangement jeg noensinne har vært på, ljomer kun musikk fra McMusic ut fra høyttaleranlegget. Jeg lover deg, det er helt normalt. Den dagen jeg opplever noe annet, vil jeg mest sannsynlig gjøre i buksa av sjokk. Sånn er det med alle streitinger. Har du noen gang vært på vorspiel med f.eks Politi- eller Lege-studenter? Helt jævlig masse dødsrævva musikk... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Vil informere om at siste skiva til Joanna Newsom er helt fantastisk! Også sier jeg enig med thesinner, streitinger har rævva musikksmak. Da står det bedre til med oss unike snøfnugg. Lenke til kommentar
reverto Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Som datter av en aktiv sportsmann har jeg alltid hatt inntrykk av at ingen mennesker hører på mer blodharry fjortissmusikk enn hva idrettsmennesker gjør. På absolutt alle idrettsarrangement jeg noensinne har vært på, ljomer kun musikk fra McMusic ut fra høyttaleranlegget. Jeg lover deg, det er helt normalt. Den dagen jeg opplever noe annet, vil jeg mest sannsynlig gjøre i buksa av sjokk. Sånn er det med alle streitinger. Har du noen gang vært på vorspiel med f.eks Politi- eller Lege-studenter? Helt jævlig masse dødsrævva musikk... Nå ja - jeg vet ikke med medisinerstudentene. Kan være enig i at det er en stor fare for at flertallet av dem er lever i en fryktelig streit middelklasseboble, der "annerledesting" går for å dø. Men det er faktisk en del av dem som skiller seg ut. Mer enn gjennomsnittseleven på en tilfeldig realfagslinje, i hvert fall. Endret 25. februar 2010 av reverto Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Nå skal man være forsiktig med å generalisere slik dere gjør over her. Man kan ikke sette folk i bås og si at alle streitinger hører på dødsrævva musikk. Eller at alle idrettsmennesker hører på McMusic. Det blir fort feil. Dessuten er jeg streit som faen og jeg liker ikke den typiske vorspeil musikken. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Enig der Vowels alle har hver sin smak. Noen like blackmetal andre klassisk musikk. Jeg liker begger deler. Alt ettersom hvilket humør jeg er i da. Er jeg glad spiller jeg gjerne Minute Waltz på piano. Satyricon blir mer hvis jeg er sinna eller gira. Chopin går ihvertfall ann å spille på pianoet mitt her hjemme. Så mye mer morro med levende musikk. Minute Waltz er veldig kort men spilles raskt og man får øvd fingrene. Til topic man skal være forsiktig med hvor mye man ''synser'' om folk, for hver person eller gruppe er forskjellig. Musikk er en fri ting. Man skal ikke bli kategorisert ''satt i bås'' for den musikken man hører på. Vel det er ihvertall naturlig for meg. Alle hører på den musikken de vil. Av og til må man møtes på midtveien når man hører på musikk sammen. Endret 25. februar 2010 av Jason Blade Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Det var da veldig hvor politisk korrekte man skulle være da. Jeg tror såklart ikke alle politi- og medesinstudenter har kjip musikksmak, men basert på den håndfullen mennesker av denne typen jeg har møtt og vært på vorspiel med har jeg fått dette inntrykket. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 26. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) I mine øyne vil en streiting per (min) definisjon ikke ha en selvstendig og upåvirket musikksmak - noe som jo, arguably, er grunnpillarene til god musikksmak (som også er et kontroversielt tema). ...? Endret 26. februar 2010 av Kakofoni Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 26. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2010 Klassisk är bra! Särskilt "Bells of moscow" av Sergey Rachmaninov, Henry purcells "begravningsmarch för drottning ELizabeth II" samt "Symfoni 9 'Ode to joy'" av Beethoven. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 27. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2010 Som datter av en aktiv sportsmann har jeg alltid hatt inntrykk av at ingen mennesker hører på mer blodharry fjortissmusikk enn hva idrettsmennesker gjør. På absolutt alle idrettsarrangement jeg noensinne har vært på, ljomer kun musikk fra McMusic ut fra høyttaleranlegget. Jeg lover deg, det er helt normalt. Den dagen jeg opplever noe annet, vil jeg mest sannsynlig gjøre i buksa av sjokk. Kikka litt på en hockeykamp på NRKs OL-sending i dag, og der spilte de Led Zeppelin - Immigrant Song under en scoring Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2010 Akkurat det er jo ikke så rart: "We come from the land of the ice and snow, From the midnight sun where the hot springs blow." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå