Gå til innhold

omgea seamaster - verdt 13 000?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sjekk denne, Skullcandy klokke!

 

Hva med denne, finnes i utgaver med 256mb, 512 mb og 1gb. Kan brukes som mp3 spiller, eller memory stick. Også navnet da: Skullcandy MacGyver MP3 Watch!

 

PS. Finnes i hvit utgave, som på dette bildet, og i svart!

 

Den ville jeg kjøpt!

6404631[/snapback]

jeg så en slik for en del år siden, sikkert 5-7 år siden, bare den gang med 32MB kapasitet og kosta ca 4000 :wee:

var den store drømmen den gang :p

Lenke til kommentar

WildBill: hva baserer du det på? Slike utsagn er det teiteste jeg hører.

 

Om jeg skal kjøpe klokke, bør jeg bruke 13.000 på en helt ny en, eller bruke "nesten like mye", si f.eks. 10.000 på en 20 år gammel brukt en? Har man råd til en slik klokke er ikke jeg i tvil....

Lenke til kommentar
har blitt overbevist om å kjøpe omega nå. 2351.80.00 omega seamaster. er veldig skuffa over meg selv siden jeg kommer til å bruke så mye av pengene fra sommerjobben på klokke :no:

 

menmen...får hvertfall ei fin klokke. noen som har erfaring med å kjøpe klokke på nett?

omega seamaster

 

noen billigere?

6404288[/snapback]

 

Har den selv, den er sweet :)

 

Skullcandy klokkene var fæle :ermm:

Om du ikke vil bruke 13.000 på en klokke, har seiko none fine klokker. Synes dog noen av dem har en laber kvalitetsfølelse.

post-50792-1152025221_thumb.jpg

Endret av FredericC
Lenke til kommentar
WildBill: hva baserer du det på? Slike utsagn er det teiteste jeg hører.

 

Om jeg skal kjøpe klokke, bør jeg bruke 13.000 på en helt ny en, eller bruke "nesten like mye", si f.eks. 10.000 på en 20 år gammel brukt en? Har man råd til en slik klokke er ikke jeg i tvil....

6410048[/snapback]

 

Kan du forklare resonnementet ditt en gang til? Jeg tror ikke jeg fikk med meg poenget? Jeg har da aldri sagt at du skal kjøpe en gammel klokke...?

Lenke til kommentar
WildBill: hva baserer du det på? Slike utsagn er det teiteste jeg hører.

 

Om jeg skal kjøpe klokke, bør jeg bruke 13.000 på en helt ny en, eller bruke "nesten like mye", si f.eks. 10.000 på en 20 år gammel brukt en? Har man råd til en slik klokke er ikke jeg i tvil....

6410048[/snapback]

 

Jeg valgte å kjøpe en brukt en. Men det er klart, dersom man synes at klokken skal ha minnebrikke og lighter så kan dette være tungt å forstå. Urverk i den prisklassen vi snakker om her blir ikke gamle.

Lenke til kommentar
Jeg bare sier det. Skarru ha klokke, er sveitsisk kvalitet veien å gå. Rolex er bare overprisede gullklokker. Ikke spesielt gode, visstnok.

Nei, Seiko er tingen.

 

Seiko kinetic. Batteriet lades på bevegelser fra armen. Det er genialt!

6400218[/snapback]

Seiko er nok japansk du, ikke sveitsisk.

 

Personlig skjønner jeg ikke helt vitsen med å bruke 10-15k på en klokke.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg bare sier det. Skarru ha klokke, er sveitsisk kvalitet veien å gå. Rolex er bare overprisede gullklokker. Ikke spesielt gode, visstnok.

Nei, Seiko er tingen.

 

Seiko kinetic. Batteriet lades på bevegelser fra armen. Det er genialt!

6400218[/snapback]

Seiko er nok japansk du, ikke sveitsisk.

 

Personlig skjønner jeg ikke helt vitsen med å bruke 10-15k på en klokke.

6436433[/snapback]

 

er ikke sikkert alle skjønner hva du gjør hele tiden heller.

 

har du ikke klokke på mobilen?

6490358[/snapback]

 

klokke på mobilen gjør samme nytten ja, men har lyst på et armbåndsur likevel. har ikke tenkt å prøve å komme med fornuftige grunner til å bruke så mye på klokke - for det finnes ikke. akkurat samme med klær, biler ++ alt i grunn. de færreste som bare kjøper det som er nødvendig og det vi strengt tatt bare har bruk for...

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...