Gå til innhold

Over G Fighters x360. Kommer til Fredag


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes det er på tide at det kommer et fly sim på konsollen. Er jo ikke mange fly sim i det heletatt laget for konsoller.

6385602[/snapback]

 

Siste flyspillet eg spillte MYE på konsoll var Air Combat til PS1 :wub: Om dette spillet høster gode kritikker så blir det muligens eit kjøp :)

Lenke til kommentar
Synes det er på tide at det kommer et fly sim på konsollen. Er jo ikke mange fly sim i det heletatt laget for konsoller.

6385602[/snapback]

 

Siste flyspillet eg spillte MYE på konsoll var Air Combat til PS1 :wub: Om dette spillet høster gode kritikker så blir det muligens eit kjøp :)

6385661[/snapback]

 

Tipper jeg aldri har spilt fly sim på konsoll før. Jeg har bestemt meg for å teste det så får jeg se om jeg beholder spillet.

Lenke til kommentar
Grafikken virka crap.

vannet var flatt og kjedelig, og båtene og flya var noe PS2 kunne skvisa fram.

 

spillet virka kjedelig, neppe noe jeg ville brukt 600kr på.

6388822[/snapback]

 

Tja synes det ser helt greit ut. Nå har vi ikke så mange fly sim å sammenligne med. Blir gameplayet bra og online morsomt så beholder jeg det.

Lenke til kommentar
Grafikken virka crap.

vannet var flatt og kjedelig, og båtene og flya var noe PS2 kunne skvisa fram.

 

spillet virka kjedelig, neppe noe jeg ville brukt 600kr på.

6388822[/snapback]

 

tja, hvor mye dertaljer ser du på vann fra 10-20 tusen fots høyde egentlig? Grafikken så egentlig grei ut. sånn ca litt bedre enn LOMAC... Men hvordan blir det med kontrollen? blir det hele ikke litt for arcade? eller prøver de seg med "virtuell hånd" prinsippet der man har en peker og skal trykke på knapper på dashboardet istedet for å ha knapper til det som på ett keyboard?

 

Det blir kanskje ikke helt noe helt for puristene, men jeg kan tenke meg at lettfattelige kontroller, god grafikk og replay funksjon kan skape noen heftige multiplayer situasjoner og mye morro :)

 

OT:

Bionor, PNG fila som BB coden setter inn er ett bilde...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Det siste Ace Combat spillet på PS2 ser faktisk ganske bra ut tatt maskinvaren i betraktning :)

 

 

 

 

142-564x376.jpg

 

123-564x376.jpg

 

125-564x376.jpg

 

136-564x376.jpg

 

132-564x376.jpg

 

98-564x376.jpg

 

 

 

6388996[/snapback]

 

:dribble: nå må jeg kjøpe det til ps2. Nesten like bra grafikk, om ikke like bra. :w00t:

6389068[/snapback]

 

 

Blir nok eit kjøpt dette også til min fremtidige PS2. Meiner det har fått god kritikk.

84.4% på gamerankings,holder det for meg :cool:

Lenke til kommentar

Hmmmm.. Det er både positive og negative ting jeg ser. Det positive er at det å styre fly MÅ styres med joystick, og 360 kontrollern tror jeg skal klare jobben. Lyden høres ganske bra ut, og modellene er gode. Det negative er teksturene på bakken, som er ganske lavoppløste. Dessuten er hele opplegget med småmorsomme kommentarer av russere i jetjagere nogenlunde teit i lengden. Jeg tror en demo kan klagjøre mange av disse tingene. Jeg er bare redd at en useriøs dialog som det der vil ødelegge for mye.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Håpet på et bra flyspill simulator, men sukk... Minnes på alle de timene jeg brukt på Ace Combat 4, det er et skikkelig spill med lignende grafikk med vidunderlig styring, hadde det bare vært onlinespilling...

 

Dette spillet så spennende ut i begynnelsen, men ikke lenger. Hvis man blir servert tørr humor hvert 5. sekund av en wannabe russer kan det hoppe i havet. Men live funksjonen frister... For vente på demo eller omtaler til jeg er sikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...