Gå til innhold

Hoved login for flere forum?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg holder nå på med et nytt forum nå. Eller... Det vil si... Jeg holder på med mer enn et forum, men alle forumene skal være på samme nettside.

Jeg ønsker å lage det litt slik som her på diskusjon.no, ved å ha forskjellige kategorier på forsiden.

Så kommer spørsmålet mitt. Jeg har tenkt litt og har ikke kommet fram til noen god løsning å gjøre dette på. Jeg vil at hvis man trykker på linken som heter f.eks. hardware, så kommer man inn på et hardware forum. Så vil jeg gjøre slik at hvis man logger seg inn der og deretter går til et annet forum som er linket til på forsiden, f.eks. spill, så er man fremdeles logget på da.

Dette har jeg ikke funnet noen god løsning på. Alt jeg har kommet fram til gjør at man må logge seg inn for hvert forum man går inn i. :hmm:

Noen som vet hvordan jeg kan gjøre dette?? :hmm:

BTW: Mulig det er noen som ikke helt skjønner spørsmålet mitt, men da er det bare å si ifra, så skal jeg prøve å forklare igjen på en litt enklere måte :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går det ann å lage slik som det er her på diskusjon.no med phpBB? Men hvis det da gjør det... Hvordan lager jeg en slik ultimat login slik at jeg ikke må logge meg inn for hvert av forumene jeg går inn på?

Edit: Det står "Unlimited forums", men med det menes det at man kan lage det f. eks. slik:

Her på diskusjon.no er det mange forskjellige kategorier på forsiden. La oss ta programmeringskategorien som et eksempel. Da menes det at man kan lage så mange forum som man vil innen for programmering. Altså, webdesign, python, php osv. Man får ikke laget en slik forside som det er på forsiden av diskusjon.no, slik at det først er listet opp mange kategorier og når man klikker på en av de kommer det opp flere kategorier innen den første kategorien... Hvis du skjønner...

Endret av chipmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...