Gå til innhold

Tråden om P100-serien fra Toshiba


Anbefalte innlegg

Må forresten kommentere høyttalerne på denne maskinen. De er overraskende gode, men er plassert helt latterlig. Dekker jo over de med håndflaten når man bruker tastaturet, og det dreper det lille som er av diskant i lyden. Syns det var lite gjennomtenkt av designerne.

6494606[/snapback]

Designerne fikk vel viljen sin der da. Synes det ser fint ut, og plager meg ikke, dog bruker jeg ikke høytalerne så mye heller. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Har testa den en gang, men ikke for noe mer enn testingens skyld. Hvordan det?

6933077[/snapback]

 

 

Okay. Så du fikk bilde på en ekstern skjerm ved å bruke DVI. Jeg prøvde det men fikk ikke bilde. Kanskje jeg gjorde en feil. Prøver igjen. Du fikk altså bilde på en ekstern skjerm ved å bruke DVI (hvite kontakten på pc'en).

Endret av deepstar
Lenke til kommentar
Jada, jeg koblet den til en Acer 19" lcd skjerm via DVI-utgangen. Valgte "skjerm 2" i egenskaper for skrivebord og trykket "Fn + F5" - så ble det bilde :)

6936806[/snapback]

Slik det skal gjøres ja.

 

Eller via skjerminstillingene for skjermkortet.

 

Dette finner du under NVIDIA Display i egenskaper på skrivebordet. ;)

Lenke til kommentar
Jada, jeg koblet den til en Acer 19" lcd skjerm via DVI-utgangen. Valgte "skjerm 2" i egenskaper for skrivebord og trykket "Fn + F5" - så ble det bilde :)

6936806[/snapback]

Slik det skal gjøres ja.

 

Eller via skjerminstillingene for skjermkortet.

 

Dette finner du under NVIDIA Display i egenskaper på skrivebordet. ;)

6937138[/snapback]

 

 

DVI'en fungerer nå :D Jeg har en skjerm her som støtter 1680 x 1050 men det kan jeg jo ikke velge i nvidia display. Må jo bare bruke 1440 x 900 :( Kanskje det finnes en løsning ?

 

Edit: 1680x1050 fungerer nå, måtte legge inn en skjermdriver fra en cd som fulgte med skjermen :D

Endret av deepstar
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 9 måneder senere...

Jeg har P100-347, hatt den ganske så lenge nå, februar tror jeg.

Har store problemer med den, sinnsykt treige prossesorer, svak lys på skjermen, treig usb overføringshastighet og cpu vifter svikter så den slår seg av (den er 4 cm over bordet og de svikter)

Er jeg den eneste som opplever dette? Er det noen tips? Er dritt å bruke 15000 på en pc og bytte den ut etter under et år.

Lenke til kommentar
Jeg har P100-347, hatt den ganske så lenge nå, februar tror jeg.

Har store problemer med den, sinnsykt treige prossesorer, svak lys på skjermen, treig usb overføringshastighet og cpu vifter svikter så den slår seg av (den er 4 cm over bordet og de svikter)

Er jeg den eneste som opplever dette? Er det noen tips? Er dritt å bruke 15000 på en pc og bytte den ut etter under et år.

 

Har ikke oppleved noe slikt. Min P100 har jeg hatt i et år nå, det eneste jeg vurderer er å sette inn 2 gb ram.

 

Gjelder dette når du kjører på strøm eller batteri ? Kan det være en ide og kjøre recovery cd og legge inn hele windows igjen ? Kanskje det er windows som lager problemer nå ?

Endret av deepstar
Lenke til kommentar
Det er nettopp det jeg også har fundert på om windows er vrang altså, men samtidig vurderer jeg å oppgradere til vista..

Får lete etter xp'en og prøve.

 

Har 2GB jeg, annbefales.

 

Okay. Prøv recovery cd og se hva som sker :-) Tror PC-en din er i orden jeg da :-)

 

Forresten, hvor kjøpte du din ram og hva het de brikkene ? Fullt navn og fabrikat hadde vært super dupert ?

 

:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...