Gå til innhold

Futurama tilbake i 2008!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folkens, kan ikke se noe så sjeldent på en nettstream, DVD is on the way, det blir en kveld med kamerater og godis med denne filmen! :D

En stund siden sist nå ja, det skal jeg innrømme. Har ikke digget Futurama aktivt siden jeg la ned websiden jeg og en kamerat drev, er sannelig på tide å kose seg igjen! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må si jeg ble skuffet over filmen jeg også. Helt klart at futurama liker seg best i 23 min bolker.

Men den hadde jo selvfølgelig sine høydepunkter. Likte begynnelsen best. Når de langa ut mot Fox.

Skrevet

Merkelig hvor mange som ser filmen før den har kommet ut ;)

We thought you'd like to know that we shipped your items, and that this

completes your order.

Endelig er godsaken på vei. :)

Skrevet

Skal se filmen så snart det lar seg gjøre :)

Husker den første latterkrampen jeg fikk i Futurama tv serien. Når Fry finner ut at de få pengene han hadde på konto i år 2000 hadde gjort han millionær på renter i 1000 år, faen så jeg flira av det hehe :D

Skrevet

Jeg likte filmen, men det var altfor lite av Brannigan. Han og Kif burde vært mye mer involvert. I serien er det de episodene med Brannigan som er de beste.

Skrevet

Synes filmen var helt akseptabel. Blir konge å se igjen futurama. Men på slutten av filmen så..

revnet jo universet. Trodde det var slutten for Futurama helt til jeg så denne nyheten..

Skrevet (endret)

Serien begynner ikke igjen, det kommer bare flere filmer.

EDIT: De blir delt opp i episoder og kommer på comedy channel. -gunfreak har rett

Endret av Revolution
Skrevet

De satser vel på å selge mest mulig på DVD først, for å så sende det oppdelt på TV hvor de får reklameinntekter, for å så selger mer på DVD pga de som ser det på TVen, egentlig ingen dårlig ide.

Skrevet

så filmen i går, langt fra så bra som de beste episodene, men jeg var bare glad for å se nye hendelser med folka jeg er så glad i.

ikke en briljant film, men futurama er futurama og må si jeg lo en del i løpet av filmen, noe som er godt gjort da jeg skjeldent ler av filmer

Skrevet

Jeg følger med på fut, og syns filmen var bra:)

Er enig med gun freak.. når man er så vant å se folkene og liker humoren til groening så spiller det lite rolle om jeg ler litt eller ler mega mye :p

Skrevet

Jeg synes filmen var søppeldårlig! Begynnelsen var lovende, men når de teite svindlerne kom og bender fikk et virus, ble det bare tull.. Filmen prøver heletiden å være morsom, men etter mitt syn prøver de for hardt og alt blir bare dårlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...