Gå til innhold

Imorra skal jeg fly for første gang:S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
okey=) Men åssen er det med lyden da? Det er vel ikke akkurat noe grom lyd tenker jeg,hehe!:)

6354808[/snapback]

På fly med motorene på siden av halen er det mere bråk enn fly med motorene under vingene. Dersom du sitter bak i flyet nærme motorene vil du få en robot-lignende stemme p.g.a merkelige lydbølger inni kabinen. Jeg og storesøster syntes det var veldig gøy da vi var mindre med sånne fly. :)

Lenke til kommentar

Jesus, jeg hater å fly. Fløy masse når jeg var liten, til f eks nordnorge og sånt. Tror grunnen til at jeg hater det nå er at jeg fløy et komfortabelt 737 SAS fly i flott vær fra Oslo-Tromsø, men fikk en liten opplevelse da vi skulle fly Wideroe fra Tromsø-Honningsvåg. Storm, 2 timer med KRAFTIG risting, voksne folk som var engstlige, nesten en skikkelig klaustrofobisk opplevelse.

 

Siden da har jeg aldri flydd rundt i en metallboks med et par propeller rundt i full storm i nordnorge. Hater å fly! :(

Lenke til kommentar
Var ment som spøk.

Og ja, det hender at motorer faller av fra fly, det hendte faktisk for ikke så lenge siden...

6396916[/snapback]

Så lenge ikke samtlige motorer faller av, og at flyet alt er i bevegelse mens det befinner seg i lufta, så er det jo ikke katastrofe.

Men sikkert kjipt å bli truffet av en fallende jetmotor.

Endret av skag1
Lenke til kommentar
Motoren er kun festet med 3 bolter. En som fester den fast til kroppen og to som holder den i posisjon i forhold til flyet..

 

Tenk på det neste gang du letter...

6396884[/snapback]

 

Har du slått deg?

6407191[/snapback]

Hva tenker du på? Nei, jeg har ikke slått meg, hvorfor skulle jeg det?

Lenke til kommentar
Motoren er kun festet med 3 bolter. En som fester den fast til kroppen og to som holder den i posisjon i forhold til flyet..

 

Tenk på det neste gang du letter...

6396884[/snapback]

 

Har du slått deg?

6407191[/snapback]

Hva tenker du på? Nei, jeg har ikke slått meg, hvorfor skulle jeg det?

6411595[/snapback]

 

Det er nok folk her inne som har flyskrekk. Å fyre opp under denne skrekken med grunnløse, idiotiske påstander er ikke særlig hyggelig av deg. Men for å ikke flame:

Erstatt: Har du slått deg?

Med: Hva i alle dager baserer du denne påstanden på?

Lenke til kommentar

Fly er et veldig sikkert transportmidler, noen som husker sist et norskt fly fallt ned fra luften?

 

Men akk, benplassen er så liten og er man litt lang blir ting fort ubehagelig. Det som er kjekt er når man får en hel rad alene, da har man jo nesten seng!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...