Gå til innhold

Imorra skal jeg fly for første gang:S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, du skal ha lykke til imorgen. Ingenting å grue seg for. Prøv å forsikre deg en vindusplass. Da er det mye tid å kaste bort bare ved å se på verden nede.

 

I tillegg er det, som sagt tidligere, viktig å svelge ofte under oppstigning, slik at du ikke får propper i ørene. Om du likevel får propper i ørene når du har nådd høyeste punkt, kan du prøve å gjespe (Nei, jeg vet det ikke akkurat er lett å gjespe på kommando:D).

Lenke til kommentar
Jeg syns det er helt okay og fly, men det er når jeg har sittet der i 6 timer jeg merker det på ørene. Fyfan det er så helvettes vondt! Trykket som kommer er grufullt!  :cry:

6356373[/snapback]

http://www.bose.com/controller?event=VIEW_...gi-bin/htsearch

 

Virker som de hjelper, jeg har aldri problemer med det. Når jeg ikke bruker de, er det verre.

 

Trådstarter; god tur.

6356437[/snapback]

 

 

Funker det med vanlig headset óg?

 

 

EDIT: Godt tips, Mr. Crowley ;)

Endret av thewiz
Lenke til kommentar

Problemet med fly er at det bråker endel, noe som gjør det kjekt med isolerende ørepropper. Sparer ørene for høy lyd, gjør det også. F.eks. PortaPro er åpent, du må ha lyden høyt på, og irriterer andre.

 

Om du holder deg for nesa, og blåser ut gjennom den, letter du trykket i ørene, bare vær forsiktig. Om du ikke kan gjespe på kommando, er det kjekt.

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar
Ja, du skal ha lykke til imorgen. Ingenting å grue seg for. Prøv å forsikre deg en vindusplass. Da er det mye tid å kaste bort bare ved å se på verden nede.

 

I tillegg er det, som sagt tidligere, viktig å svelge ofte under oppstigning, slik at du ikke får propper i ørene. Om du likevel får propper i ørene når du har nådd høyeste punkt, kan du prøve å gjespe (Nei, jeg vet det ikke akkurat er lett å gjespe på kommando:D).

6356449[/snapback]

 

Okey, takk for fine svar=) Jeg skal forsøke med den gjespinga vis jeg får problemer med det! hehe

Lenke til kommentar
Drar kl 9 imorra å kommer hjem til tirsdag! Så da kan jeg gi dere en liten "rapport" på åssen det gikk! :)

6356546[/snapback]

 

 

Hvor skal du hen?

 

 

Lykke til med jomfruturen! :w00t:

6356563[/snapback]

 

vi skulle til Firence! Takk :)

Endret av elektroboy
Lenke til kommentar
Jeg skal også på ferie til Italia om noen få dager, nærmere bestemt søndag. Men for min del blir det å kjøre nedover, jeg får fly lavt på autobahn istedet.

 

God tur! :)

6356192[/snapback]

 

Hvor i italia da? god tur til deg å:)

6356278[/snapback]

Nord-Italia, Firenze-området pluss Venezia, kanskje vi sees :!:

Endret av Jon@s
Lenke til kommentar
Flyet, om du skal fly en vanlig Boeing 7-serie har en hastighet på rundt 245 km/t når det tar av! Ganske heftig, i grunn! :D

6355079[/snapback]

 

Marsjfarta til eit 747-400 er 939 km/t, så det er vel ikkje så utrulig heftig med 245 km/t. :)

6357866[/snapback]

Det oppleves litt annerledes med en rullebane og et landskap som suser forbi enn med skyer og luft som bare er der da ;)
Lenke til kommentar
Jeg syns det er helt okay og fly, men det er når jeg har sittet der i 6 timer jeg merker det på ørene. Fyfan det er så helvettes vondt! Trykket som kommer er grufullt!  :cry:

6356373[/snapback]

http://www.bose.com/controller?event=VIEW_...gi-bin/htsearch

 

Virker som de hjelper, jeg har aldri problemer med det. Når jeg ikke bruker de, er det verre.

 

Trådstarter; god tur.

6356437[/snapback]

 

 

Funker det med vanlig headset óg?

6356454[/snapback]

Nupp, mulig det hjelper litt hvis de dekker hele øret, jeg vet ikke.

Men det hjelper ikke mot støy med vanlig headset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...