minimum payne Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 ja diskuter patchet her, jeg skal teste det nå, hadde ikke spesielt store problemer før, men det var litt lagg av og til ja, blir spennende å se hva som er nytt, har forstått at det er ganske massive forskjeller. er det noen norske som er intressert i å lage en norsk biomek klan? er lwl 43 biomek mastermind selv.
angry_dee Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 ja diskuter patchet her, jeg skal teste det nå, hadde ikke spesielt store problemer før, men det var litt lagg av og til ja, blir spennende å se hva som er nytt, har forstått at det er ganske massive forskjeller. er det noen norske som er intressert i å lage en norsk biomek klan? er lwl 43 biomek mastermind selv. 6354005[/snapback] Off topic men... Sitter å ser på hjemmesiden til AA, virker som det er veldig "PvP" fokusert? Er det minimalt med "PvE" i dette spillet, eller bare drar de frem "PvP" som det store?
akristina92 Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 (endret) Jeg prøvde en trial til dette spillet nå nettopp, og jeg må si at jeg skjønte ikke heilt hva det gikk ut på. Jeg bare fulgte den pila som viser vei. Kan noen forklare litt nærmere hva det går ut på? Endret 22. juni 2006 av Flaringo
angry_dee Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg prøvde en trial til dette spillet nå nettopp, og jeg må si at jeg skjønte ikke heilt hva det gikk ut på. Jeg bare fulgte den pila som viser vei. Kan noen forklare litt nærmere hva det går ut på? 6361181[/snapback] Hvor fikk du tak i trial?
akristina92 Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Her: https://secure.plaync.com/cgi-bin/free_trial.pl?partner=10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå