TCi Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Skriver egentlig bare fordi jeg er så frustert over kvaliteten som har blitt med tanke på onlinespilling på CS Source og Day of Defeat Source. Nå gjelder dette såklart public, for jeg har liten interesse av å spille i klan. Syns det har blitt et nærmere kaos å spille på nettet for tiden. Finner bare irritasjonsmomenter som fjortisser, konstant skriving av "lol", folk uten retningssans og nedlastbart stoff på servere. Nesten hver server jeg går inn på så tvinger den meg å laste ned utrolig teite lyder som jeg har absolutt ingen interesse i. Så derfor avbryter jeg hver gang. Hvorfor bruker folk det hele tiden? En annen ting jeg også er lei av er all snipingen. Prøver stort sett å komme meg på sniperfrie servere på CS Source, men de er det få av. Nei, blir bare klaging dette Jeg ser meg ihvertfall lei av å spille på nettet annet enn på min 360 med venner der. PC-spilling på nettet har falt ned i et altfor lavt nivå med tanke på kvalitet. Eneste gangene jeg liker å spille flerspiller i disse spillene er må mini LAN med venner, ellers er det ikke underholdende i det hele tatt. Er det bare meg eller er det blitt værre med årene?
edds Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Vel, selv om jeg er enig med mye av det du sier, så synes jeg du generaliserer for mye. CS og CS:S er i en klasse for seg selv.
Avean Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Det har blitt verre med årene ja. I gamle tider før 1337 ungene kom så kunne man fragge noen uten at folk ble sure og folk roset hverandre for en bra fragg i betatidene i CS. Vi hadde det morro og trivdes sammen. Nå er alle sammen fiender og kjefter på hverandre for hver eneste ting. Kommer du inn i CS idag som nybegynner vil du bli mobbet ut av servern og gjerne bannet av admins pga du ikke kan reglene. Voksne spillere har kanskje skrevet ting som "wtfpwn" for morro skyld enkelte ganger men unger har tatt disse ordene for alvor. Folk kaller hverandre nabbs og noobs osv istedenfor det rette ordet "Newbie". Miljøet har blitt verre ja og jeg ser dessverre ingen ending på det før voksne folk tar seg sammen og går foran med ett godt eksempel.
Mala Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 (endret) Nesten hver server jeg går inn på så tvinger den meg å laste ned utrolig teite lyder som jeg har absolutt ingen interesse i. Så derfor avbryter jeg hver gang. Hvorfor bruker folk det hele tiden? 6348357[/snapback] Haha,nesten som eg skulle sagt det der sjøl. Eg tenkte eg skulle prøve litt CSS etter gammelt her ei dag. Og der sitter eg da å laster ned dette faenskapet som bare er idiotisk. Når man først kommer igang ligger man langflat pga. snipers. Fant egentlig fort ut at CS-konseptet er elendig for meg,etter BF2 og mulighetene man har der er dette blitt piss kjedelig. Etter eg fikk 360`en i hus har egentlig PC spillnga mi godt hardt ned på generalt basis. Hjelper heller ikkje på at man jobber villmann heile sommeren heller EDIT: Og ja..så er det disse som har spillt lenge og er gode da...Er man litt ute av trening i CS,og kansje dauer mens man defuser bomba etc. Så skal man ikkje vente lenge på følgende: OMG!!111 WTF n00b,j00 are teh suxx0r0r. LOL LOL!!11 1`m teh 1337z0r of teh serv0r! Endret 21. juni 2006 av Mala
Juleniss1 Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Jeg for min del synes at miljøet har blitt mye bedre enn for noen år siden. Men hvis jeg spiller CS eller DoD så er det ikke source-versjonene - så det er vel slik at de fleste drittungene har rømt dit ;----) Men hvis du vil unngå å sitte i en halvtime å laste ned latterlige lyder så unngår du bare å gå inn på franske og tyske servere - da slipper du også at alle på serveren prater skit i mikrofonen sin. Gå heller inn på etablerte norske servere.
pgrundet Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Nesten hver server jeg går inn på så tvinger den meg å laste ned utrolig teite lyder som jeg har absolutt ingen interesse i. Så derfor avbryter jeg hver gang. Hvorfor bruker folk det hele tiden? 6348357[/snapback] haha... ja, de lydene er forferdelig teit og irriterende..
aspic Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Om dere går public så sier det seg selv. Da blir det rot, awm og generell drittkasting. Jeg kan anbefale deg noe som gjør at du slipper dette. skaff deg en irc client som f.eks Mirc, connect til serveren Quakenet og gå deretter på kanalen #norge.css. Der kan du søke mixer, spille gather (der 10 personer melder seg på og så blir det en 5on5 blanding mellom de 10 spillerene) og evt. om du ønsker søke deg clan. Men det er ikke et MUST med clan selv om du er medlem av et community. Men public servere? Ja, det er gøy i ny og ne, men som du sier, "folk blir store i ord, små på jord".
Arne_F Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Jeg må si at CS-miljøet forverrer seg mer eller mindre på daglig basis. Dog er det noen servere som opprettholder standaren, slik som f. eks. CatchGamer. Klanspilling trenger ikke alltid å være så veldig seriøst. Du kan f. eks. joine en mixklan, der dere spiller mot andre mixklaner, fra en tid til en annen. Det er oftere mer morsomt å spille pcw i mixklaner, enn det er å spille public, for da slipper man mange drittunger som cheater og snakker dritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå