Gå til innhold

Windows Live Messenger slippes snart


Anbefalte innlegg

Flere som har opplevelsen av at microsoft sliter?

Prøver å få lasta ned msn live på den stasjonære min, og blir bare redirekta til denne siden http://ideas.live.com/whatis.aspx

både fra messenger.msn.com og www.msn.no...

 

Tidligere opplevde både jeg og andre at alle kontaktene sto lista som "avlogget", også jeg var avlogget selv om msn hevdet jeg var pålogget.

 

Virker som mye kanskje kan skyldes at dette er et så stort slipp at det blir postet på nettaviser og alt for mange finner ut at de skal laste ned og prøve, enten det eller så har microsoft oppdaget en stor feil og ikke lar deg laste ned lengre :p

 

[edit: på laptopen får jeg opp den rette sida...merkelig... :hmm: ]

[enda en edit: virker som problemet var i opera... :hmm:

 

I IE :blush: fikk jeg tilgang til sida og lasta ned... Men irriterende at man må trikse for å få engelsk msn... (kopiere adressa og paste og skrive EN i stedet for NB i linken :nei: )

[/edit]

Endret av Tresprit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
herre min hatt, la inn messengeren og patchet den med a-patch, da jeg sittet på prosesser og tjenester så jeg at den krevde 45MB av minnet ! byttet til Gaim på sekundet og den krever 4.5MB...

 

Epz.

6352683[/snapback]

hvordan i hælvette får du Gaim til å bruke 4,5MB mine?

jeg var nylig på jakt etter en klient som brukte lite minne, tilslutt endte jeg opp med easy messenger, men den er så bugga at den vil jeg ikke bruke mer..

 

når jeg brukte gaim så brukte den litt over 20MB!

Lenke til kommentar

den er ganske ustabil i minnebruk, hvis man legger den ned slik at den ligger i task bar, (ikek system tray) så bruker den minst minne, går av og til ned til ca 4MB i det man legger den ned, men så stiger den sakte men sikkert, jeg skjønner det ikke, det er som om det er en minnelekasje et sted, at den bare pøser på med mer og mer å lagre i minnet. jeg synes ikke et slikt program burde bruke mer enn maks 10MB minne når bare tekst funksjonen er i bruk, som er slik jeg, og sikkert de fleste her bruker den...

Lenke til kommentar

Når jeg skjuler kontaktene i en gruppe så vises det jo bak gruppenavnet hvor mange som er pålogget. Men dette tallet oppdateres ikke hos meg, før jeg viser gruppen igjen. (Oppdateres vel for de som logegr på, men ikke de som logegr av...)

 

Flere som har samme bug'en? (Mulig jeg bare må reinstalle?)

Lenke til kommentar

Hmm.. jeg så da ikke det valget noe sted, tror jeg.. Får kjøre den en gang til da.

 

EDIT: Neida, funksjonen er i Plus den. Men den heter nå (!MYMEDIA) men det er noe rart med den. Den setter {1} - {0} forran, og tittel kommer før artist.. Muligheter for å ordne det?

Endret av _Ferrari_
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Flere som har opplevelsen av at microsoft sliter?

Prøver å få lasta ned msn live på den stasjonære min, og blir bare redirekta til denne siden http://ideas.live.com/whatis.aspx

både fra messenger.msn.com og www.msn.no...

 

Tidligere opplevde både jeg og andre at alle kontaktene sto lista som "avlogget", også jeg var avlogget selv om msn hevdet jeg var pålogget.

 

Virker som mye kanskje kan skyldes at dette er et så stort slipp at det blir postet på nettaviser og alt for mange finner ut at de skal laste ned og prøve, enten det eller så har microsoft oppdaget en stor feil og ikke lar deg laste ned lengre :p

 

[edit: på laptopen får jeg opp den rette sida...merkelig... :hmm: ]

[enda en edit: virker som problemet var i opera... :hmm:

 

I IE  :blush: fikk jeg tilgang til sida og lasta ned... Men irriterende at man må trikse for å få engelsk msn... (kopiere adressa og paste og skrive EN i stedet for NB i linken  :nei: )

[/edit]

6356182[/snapback]

 

huff, ja... det har seg slik at Microsoft kun vil at brukerene skal bruke IE og ikke noe annet... derfor blir du redirected til den sida... fungerer egentlig bare med IE som jeg vet. MS opptrettet en side i forbindelse med nytt design på microsoft.com... den er også bare for de med IE.. umulig å komme inn med opera, for da blir du bare redirected til den sida som er hovedsida nå for tida.

Lenke til kommentar
finner ikke noe galt jeg... bare lurer paa hva ikke-direktemeldingskontaker er for noe

6620553[/snapback]

 

Det er slik at hvis du sender meldinger til en som er frakoblet, så vil han få det neste gang han logger på, og dato og tid du sendte melding(ene).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...