Gå til innhold

Windows Live Messenger slippes snart


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
prøvde mess.be patchen men fant ikke ut hvordan man fjerner reklamen til venstre.. noen som vet hvordan?

6351120[/snapback]

 

Regner med du snakker om denne menyen med linker til venstre for kontaktlisten? Denne trenger du ikke noe patch for å fjerne. Du går bare inn på Tools -> Options -> Tabs og velger "Hide tabs". Voila. :thumbup:

Lenke til kommentar
herre min hatt, la inn messengeren og patchet den med a-patch, da jeg sittet på prosesser og tjenester så jeg at den krevde 45MB av minnet ! byttet til Gaim på sekundet og den krever 4.5MB...

 

Epz.

6352683[/snapback]

 

er bare å se på nettsiden til msgplus, så står det der..

 

det blir lansert på lørdag...

Lenke til kommentar
Dette ser da bra ut! Liker også at kontaktlisten er full av grønne menn. Syns det blir mer stilrent slik. Genialt at man kan sende meldinger til de som ikke er pålogget!  Spm. ang. det. Fungerer det å sende frakoblede meldinger til de som ikke har WLM?

6351367[/snapback]

Ja, normalt skal det fungere. Jeg har imidlertid erfart at å sende meldinger til frakoblede brukere ikke alltid fungerer, både for brukere av WLM og MSN Messenger

Lenke til kommentar

Jeg fikk noen frakoblette meldinger mens jeg brukte 7.5 av ei med Live Messenger, så det funker vel godt mot 7.5 allefall...

 

Lagt inn mess å gjort alt custom nå, da går det ann, vokser vel på meg, blir en overgang fra gammle runde 7.5...

 

Jeg tror ikke jeg trenger Pluss lengre, eneste jeg brukte det til var å endre nicket til folk.... Det kan man gjøre på originale messenger nå...

 

Men den bruker 43Mb.! Synes MS må skjerpe seg på minnebruken snart.! Hele Vista er vel enda et eksempel på dette.?

 

BTW: så nå heter det ikke MSN lengre...? Nå er det messenger... MSN betegnelsen er død.?

Lenke til kommentar
Jeg fikk noen frakoblette meldinger mens jeg brukte 7.5 av ei med Live Messenger, så det funker vel godt mot 7.5 allefall...

 

Lagt inn mess å gjort alt custom nå, da går det  ann, vokser vel på meg, blir en overgang fra gammle runde 7.5...

 

Jeg tror ikke jeg trenger Pluss lengre, eneste jeg brukte det til var å endre nicket til folk.... Det kan man gjøre på originale messenger nå...

 

Men den bruker 43Mb.! Synes MS må skjerpe seg på minnebruken snart.! Hele Vista er vel enda et eksempel på dette.?

 

BTW: så nå heter det ikke MSN lengre...? Nå er det messenger... MSN betegnelsen er død.?

6355226[/snapback]

msn=Microsoft Network

 

Her er det nye navna på alt etter live kom

Completed and speculated name changes:

 

    * MSN Hotmail will become Windows Live Mail,

    * MSN Messenger will become Windows Live Messenger,

    * MSN Search will become Windows Live Search,

    * MSN Virtual Earth will become Windows Live Local,

    * MSN Mobile will become Windows Live Mobile.

Lenke til kommentar

81000314

 

Error 81000314, 81000377 or 81000378: Your contact list is not available

 

If you receive one of these messages, your contact list is not available or is in read-only mode. Wait a few minutes, and then try to sign in again.

 

My ass....

Aldri fått dette før men nå har jeg fått det hele tiden, ikke kommet på messenger på lenge nå... (skjedde aldri med 7.5)

 

Takker viking. (ikke at alt nå skal hete Windows er noen betryggelse angående stabilitet.... :p )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...