Gå til innhold

Windows Live Messenger slippes snart


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Disse 3.parts patchene er spyware-frie ?

6346878[/snapback]

 

Jepp, patchene er helt fri for spyware/malware o.l.

 

En kan fjerne all reklame med dem, og diverse brandings/linker, forandre litt på saker og ting, etc. Så Messenger ser bedre ut samt fungerer bedre :)

 

Anbefaler Mess.be patchen, da den er litt mer omstendig og ser bedre ut enn A-Patch'en.

Endret av bidz
Lenke til kommentar

Har brukt beta versjonen en stund, de endrer stadig på designet. Men dette var klart det beste syns jeg. Men er det noen som har peiling på hvordan jeg kan fikse at alle jeg prater med havner i en rute? Sånn at jeg bare kan svitsje hvem jeg vil prate med.

 

Dritt å ha hundre stk nede på linja :p

Lenke til kommentar

hms..var bra design ja, men alle kontaktene mine mistet nicket sitt - bare mailadressene som står igjen :O Noen tips hvordan jeg kan få bukt med dette?

 

 

Edit: btw, hvorfor sensurer dere som legger ut bilder av MSN'en her så mye? Hva er dere redd for? At folk ser nickene til de dere chatter med, eller deres nick på msn? :hmm:

Endret av trulsta
Lenke til kommentar
Så, tror dere man risikere å bli sjekket av MS angående hva man deler med folk via den Sharing Folder-tingen?  :whistle:

Regner nesten med MS alt har lagt inn noe form for kontroll som de kan dra fram når de begynner å bli saksøkt av alle de forskjellige antipiratorganisasjonene.

6346438[/snapback]

Nei de sjekker ikke det. Du har faktisk lov til å dele musikk og filmer via Sharing Folders, siden du deler det med venner :)
Lenke til kommentar
hms..var bra design ja, men alle kontaktene mine mistet nicket sitt - bare mailadressene som står igjen :O Noen tips hvordan jeg kan få bukt med dette?

6348504[/snapback]

 

Du hadde vel ikke Messenger Plus! installert tidligere? Isåfall må du trykke på meny knappen øverst til venstre -> Kontakter -> Vis kontakter etter -> Velg kallenavn (den står sikkert på epost adresse hos deg nå).

Lenke til kommentar
Har brukt beta versjonen en stund, de endrer stadig på designet. Men dette var klart det beste syns jeg. Men er det noen som har peiling på hvordan jeg kan fikse at alle jeg prater med havner i en rute? Sånn at jeg bare kan svitsje hvem jeg vil prate med.

 

Dritt å ha hundre stk nede på linja :p

6348041[/snapback]

Det er MSN Plus du snakker om nå. Er ikke sikker på om det har kommet ut i offentligheten enda, men det kommer sikkert snart. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...