Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Effektanlegg, hvilket anbefaler dere?


Anbefalte innlegg

jeg ser på div. effektanlegg til bilen. accord 94, og er på jakt etter et anlegg som lager grom lyd og samtidig henter effekt. noen som vet hva som passer meg?

 

er også på jakt etter sportsfilter, og er det noen som vet hvilket som er bra?

 

kom gjerne med link til der det kan vær best å handle.

 

takker for alle svar på forhånd :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Visst du ikke har turbo , er det så si ingen vits i å sette på verken effektanlegg eller filter...Skifter du begge deler ,kan du kansje få ut 2-3 hester, som da er spret utover hele turtallsregisteret,å du vill ikke merke noe som helst...

6430859[/snapback]

 

ÅÅÅÅÅ, GIDD! :wallbash:

Er så jævlig lei av alle dere som kommer og sier "NØNØNØ, effektanlegg og luftfilter hjelper ikke EN DRITT ololololol".

 

Hold dere unna Reply-knappen, han spurte ikke om det hjalp. Han spurte hvor han kunne få tak i det, hvilket betyr at han allerede har bestemt seg.

Er det så helsikas vanskelig å bare svare på et spørsmål?

 

Uansett! Skunk 2 selger eksosanlegg som er beregna for litt mer modifiserte biler, men de har sikkert modeller for "vanlige" biler og. :)

Jeg vil nok anta at det er heller dyrt...

Powerzone selger et induction kit til Accord '94, og masse annet snacks også. :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Han er ute etter ett for å øke effekt sier han,da sier jeg at det hjelper så si ingenting,må jo vær ærlig til folk , som kansje ikke vet bedre da din fjått.!!

6453108[/snapback]

 

Du mener sikkert meg, så da svarer jeg deg. Personhets er over streken, hvorvidt jeg er en fjott eller ikke har ikkeno med saken å gjøre.

 

On topic: Nei, han spurte etter et anlegg som lagde grom lyd og ga effekt, og hvor man kunne få tak i et luftfilter som var bra.

Du svarte at det ikke var noen vits i å sette på hverken luftfilter eller eff.anlegg om man ikke har turbo.

Dette var, som jeg kan se, til null hjelp, da du ikke besvarte noen av spørsmålene hans, da din uttalelse ikke var annet enn en påstand siden du ikke kan fremlegge noen bevis eller form for dokumentasjon som fremmer din sak.

 

Ellers kan jeg nevne at "fjått" skrives med o, ikke å. Slik: "Fjott".

Lenke til kommentar
Han er ute etter ett for å øke effekt sier han,da sier jeg at det hjelper så si ingenting,må jo vær ærlig til folk , som kansje ikke vet bedre da din fjått.!!

6453108[/snapback]

 

Høflighet og respekt for folk er en ting vi setter pris på her i forum.

Det er du sikkert enig med meg og andre :)

Lenke til kommentar

Vil han ha lyd, så er det jo bare å montere effekanlegg,vill han ha litt grom lyd i motoren så er det jo bare å sette i ett filter,men vil han øke effekt på en sugemotor er ikke de 2 valgene akkurat det beste å starte med.Å chippe en sugemotor er mer ett "waste" enn effektøkning, d kan jo alle være enig i.Start heller med porting av topp,annen kam/fjærer,øke kompressjon.Så etter det kan vell de 2 tingene gjøres,vill bare geleide mannen på rett vei,bare hjelpe gi gode tips.."Fjott" mener jeg er ett nøytralt ord å bruke da men,trekker den tilbake ..::...

Lenke til kommentar
Vil han ha lyd, så er det jo bare å montere effekanlegg,vill han ha litt grom lyd i motoren så er det jo bare å sette i ett filter,men vil han øke effekt på en sugemotor er ikke de 2 valgene akkurat det beste å starte med.Å chippe en sugemotor er mer ett "waste" enn effektøkning, d kan jo alle være enig i.Start heller med porting av topp,annen kam/fjærer,øke kompressjon.Så etter det kan vell de 2 tingene gjøres,vill bare geleide mannen på rett vei,bare hjelpe gi gode tips.."Fjott" mener jeg er ett nøytralt ord å bruke da men,trekker den tilbake ..::...

6459591[/snapback]

 

Takk. :)

Da er vi venner igjen. Men nå hadde du jo et kjempefint innlegg, som konstruktivt fortalte hva som var "galt" og som kunne gjøres.

 

I'll second that statement!

Lenke til kommentar
Visst du ikke har turbo , er det så si ingen vits i å sette på verken effektanlegg eller filter...Skifter du begge deler ,kan du kansje få ut 2-3 hester, som da er spret utover hele turtallsregisteret,å du vill ikke merke noe som helst...

6430859[/snapback]

 

Dette kommer jo endel ann på bilen det monteres på også da, husk det. En SN94 Mustang med 3,8L har et veldig strupet eksosanlegg originalt, så der kan man kjapt hente ut 10-12 hk med et skikkelig eksosanlegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...