Articfare Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Som vi alle OFP gale folkene vet vi at det kommer en OFP2 ganske snart. Og sånn cirka alle spill har en mod som kommer etter en god stund. Men hvilken mod hadde vært best ?? En "Star wars mod"? En "Lego warz mod"? WW1 mod WW2 mod Vietnam mod eller en moderne (eller andre). Personelig ville jeg hatt en WW2 mod, siden spill-motoren til ofp er dynamisk, noe som kan gjøre at bygninger sprenger til helvette når f.eks en B-29 slepper 20 1. tonns bomber på det. Tenk dere hvor kult det hadde vært med urbanfight i store byer og så plutselig se en Tiger Tanks komme fra bygningen fpå høyrehånd og så se Stuka bombere komme fra himmelen, . Men hvilken mod synes dere hadde vært kul da??
-sparks- Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Det er Armed Assault du snakker om ja? Den klart best modden for opf synest jeg er Crime City. Omtrent som GTA, bare i multiplayer
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Jeg ville gått for WW1 Mod, det kunne vært spennende og sett. Noe som kanskje kunne lignet på Codename Eagle. (Bare se ibort fra den alternative tidslinja den følger.) Sinte tyskere med snurrebart og pickelhaube og skyttergraver og dobbeltdekkere!
hugRmunR Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Hmm... Skikkelig "trench-warfare" ville være kos...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå