Gå til innhold

Noen som har peil?


Mio

Anbefalte innlegg

Har en Nokia 446PRO 19" som tok kvelden for litt siden.Det som skjedde var at det kom en skarp lysende stripe på midten av skjermen når jeg starta den.Jeg sendte den så inn til Infocare for å få den fikset,har 3 års garanti på den.

Det kostet meg snaue 444,- i frakt å sende den til Kongsvinger.

Det som er problemet er at når jeg nå fikk den igjen,så virker den..men fargene på høyresiden på skjermen er blassere enn på venstre siden.

Det er akkurat som en grått "slør" med striper nedover på høyre siden.

Det var ikke slik når jeg sendte den inn.

Så det ser ut til at jeg må sende den inn igjen på nytt.Da vil det koste meg nye 444,- i frakt IGJEN!

Det er jo rart at dem ikke oppdaget det her før dem sendte meg skjermen tilbake??

Hvis jeg sender inn skjermen på nytt,så har det kostet meg 900,- i frakt.

Er ikke det litt drøyt??

Noen andre som har hatt slike problemer med skyhøye fraktkostnader? Må jo være en billigere måte å få gjort det på.

Brightness og Contrast må stå på 100% nå..gud veit hva Infocare har surra med.

 

MiO

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk bytta en skjerm(Viewsonic). Da sendte Infolink meg en ny skjerm(kom på døra). I esken lå det ferdig utfylte merker til å klistre på returen. Så det kostet ikke meg noe.

 

Vet ikke hvordan garanti ordningen er for Nokia. Men synes ikke det er rett at du må betale så mye for å benytte deg av en garanti.

Lenke til kommentar

oki Engen,men det var nok noe som går under "DOA" død ved ankomst eller hva dem kaller det.

Da får du en ny skjerm på døra.

Skjermen jeg har er 2år gammel i November.

Men jeg skal høre med Infocare om jeg får dekt returen tilbake til dem nå.

Det burde jo være en del av garaniten som du sier.

Siden det er er 3års garanti på skjermen her,så er det litt vel mye å betale 900,- i frakt for å få fiksa den.Dem burde uansett ha sjekka fargene på skjermen før dem sendte meg den tilbake synes jeg.

 

MiO

Lenke til kommentar

Jeg returnerte min 17" ADI skjerm til Infocare pga. at den var "død". Skjermen var omtrent halvannet år gammel da dette skjedde.

 

Infocare dekket alle mine utgifter til frakt, betalte ikke en krone!

 

Hvis det er feil på skjermen, som vel å merke er en garantisak, så tror jeg nokså sikkert at Infocare skal dekke dine fraktutgifter. Du bør i hvert fall nevne det for dem, hvis ikke får du garantert ingenting!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...