adrian-100 Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Da jeg kom hjem etter jeg hadde kjøpt hitman blood money, skulle det bli installert tok i cden og installerte det. Da trykket jeg på launch og da kom det ingen ting. 2 trykket jeg den launch på skrive bordet med da kom det. Programmet kan ikke starte fordi MSVCR. Dlll ikke finnes. Det problemet kan la seg løse ved å installere programmet på nytt. Har no insttalert den 4 ganger men til ingen nytte. hvordan for jeg det til å virke?
Jørgen Sørheim Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
daniel_984 Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Skriv mail inn til Eidos, og request denne filen. Prøv også å surfe noen dedikerte forum til "Hitman: Blood Money" og se om du finner lignende problemer der..
Smeltelim Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Prøv å gå inn på hitman cden (høyreklikk - utforsk) så går du inn i DirectX mappa og kjører setup.exe
daniel_984 Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 (endret) Rettelse: Du vil ha tak i MSVCRT.dll, og den er en systemfil. Du får tak i den her... Edit: Kanskje ikke, forum som påstår at dette er et normalt problem med Eidos cder.. Endret 17. juni 2006 av daniel_984
Bertelsen Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Jeg manglet msvcr71.dll, men etter et raskt Google-søk, så fikk jeg lastet den ned. Bare legg det i Hitman-mappen. Har faktisk fått dette problemet ofte nå, men det kan sikkert være pga Win-Lite Xp'en min.
Anbefalte innlegg