brannmannsam Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Drit i wow. koster penger, å du blir etterhvert avhengi.
Zethyr Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Jeg har mått ta meg pause, siden jeg kjenner avhengigheten kommer :s
qu3st Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Som tittelen sier så har jeg nå vurdert lenge om jeg skal begynne med WoW. Jeg har nå spilt CS 1.6 aktivt i 1,5 år og begynner å bli litt sånn små lei nå Så derfor lurte jeg bare på om det var verdt å "slutte" (ta pause) fra CS til fordel for WoW heller??(rart skrevet kanskje:S) Mange av vennene mine har begynt med WoW også så det hadde vært litt gøy å spille med de Erfaringer setter jeg pris på Mvh Benjamin 6316303[/snapback] Hei =) Ja, begynn med WoW Her er mine tips: Lag en night elf hunter som du kaller L3g0las. Det står det respekt av 6316346[/snapback] Tall i nick går ikke ann
M@R7!N Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Står null respekt av folk som kjøper accounts med epics imo Med mindre du har minst en lvl 60 fra før av da :/ Gikk også over fra cs til wow da det kom. Følte liksom at jeg måtte komme meg bort fra cs.
Arinomi Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 det er 2 ting du må huske på:1: Lage character a)Lag dverg du kaller ghimli, gilmi, gimhli etc b)Night elf hunter du kaller legholass, legolazz, lhegolazz etc c)Menneskekriger du kaller ahraghorn, araghohrn, aragornh etc d)Lag en gnom du kaller fròdo eller no 2: Tigg, spør alle som er level 60 om penger. Eller bedre, ikke spør, marker dem og skriv /trade og kommander dem til å gi deg penger. Som regel er de så redde når de ser en med et så orginalt navn. Yey gidder ikke skrive noe langt nå, konklusjon: Er du voksen, gå horde (HAH!) 6316447[/snapback] Denne posten er bare kødd. IKKE kall deg noe Ringenes Herre-lignende, og IKKE tigg! Seriøst!
pessimisten Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 selv er jeg sterkt imot WOW, men hvis alle vennene dine spiller det så kan jo det bli gøy det og min teori->
chokke Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 det er 2 ting du må huske på:1: Lage character a)Lag dverg du kaller ghimli, gilmi, gimhli etc b)Night elf hunter du kaller legholass, legolazz, lhegolazz etc c)Menneskekriger du kaller ahraghorn, araghohrn, aragornh etc d)Lag en gnom du kaller fròdo eller no 2: Tigg, spør alle som er level 60 om penger. Eller bedre, ikke spør, marker dem og skriv /trade og kommander dem til å gi deg penger. Som regel er de så redde når de ser en med et så orginalt navn. Yey gidder ikke skrive noe langt nå, konklusjon: Er du voksen, gå horde (HAH!) 6316447[/snapback] Denne posten er bare kødd. IKKE kall deg noe Ringenes Herre-lignende, og IKKE tigg! Seriøst! 6322387[/snapback] hæ? Har funka flott for meg
Arinomi Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 hæ? Har funka flott for meg 6322496[/snapback] Hjelper ikke
Nstin Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Folk som blir avhengig av spill burde ikke fått spille i det hele tatt. Og i mine øyne er de svake mennesker.
balrog Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Folk som blir avhengig av spill burde ikke fått spille i det hele tatt. Og i mine øyne er de svake mennesker. 6329409[/snapback] Vel, alt er relativt, er kun deg selv som setter en grense for hvor mye tid du setter av til spillet, avhengig eller ikke.
Luchy Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 (endret) Folk som blir avhengig av spill burde ikke fått spille i det hele tatt. Og i mine øyne er de svake mennesker. 6329409[/snapback] hvorfor er de svake mennesker? haha rart syn du har på avhengighet Endret 18. juni 2006 av Luchy
Chrynarx Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Alt her som er sagt er fornuftig på en måte ( utenom det Chokke sier),. men ikke kjøp en epic geara lvl 60 fyr.. spill heller selv;) det er da det er gøy:D
chokke Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Alt her som er sagt er fornuftig på en måte ( utenom det Chokke sier),. men ikke kjøp en epic geara lvl 60 fyr.. spill heller selv;) det er da det er gøy:D 6331096[/snapback] kan komme med et fornuftig tips da; når du begynner på level 1, ikke følg "guider" for å nå level 60 fortest mulig, og hvor du skal grinde i 24 timer osv. Prøv selv. Men det er ikke feigt å spørre etter tips til hvor du eventuelt kan grinde hvis du er i humør. og aldri spill fordi du "må bli level 60", men fordi du har lyst. På den måten slipper du å gå drittlei før du når teh big 60.
Senz0r Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Når man kjøper wow, og skal "betale" med paycard, står det sammen med de andre pay altarnativene da?. Prøvde sånn 10dagers greie, og der sto bare betale med visa og noen andre bankkort greier.
Feonar Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 det er 2 ting du må huske på:1: Lage character a)Lag dverg du kaller ghimli, gilmi, gimhli etc b)Night elf hunter du kaller legholass, legolazz, lhegolazz etc c)Menneskekriger du kaller ahraghorn, araghohrn, aragornh etc d)Lag en gnom du kaller fròdo eller no 2: Tigg, spør alle som er level 60 om penger. Eller bedre, ikke spør, marker dem og skriv /trade og kommander dem til å gi deg penger. Som regel er de så redde når de ser en med et så orginalt navn. Yey gidder ikke skrive noe langt nå, konklusjon: Er du voksen, gå horde (HAH!) 6316447[/snapback] Denne posten er bare kødd. IKKE kall deg noe Ringenes Herre-lignende, og IKKE tigg! Seriøst! 6322387[/snapback] O rly? Du er ORDENTLIG rask du! Seriøst!
Arinomi Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 det er 2 ting du må huske på:1: Lage character a)Lag dverg du kaller ghimli, gilmi, gimhli etc b)Night elf hunter du kaller legholass, legolazz, lhegolazz etc c)Menneskekriger du kaller ahraghorn, araghohrn, aragornh etc d)Lag en gnom du kaller fròdo eller no 2: Tigg, spør alle som er level 60 om penger. Eller bedre, ikke spør, marker dem og skriv /trade og kommander dem til å gi deg penger. Som regel er de så redde når de ser en med et så orginalt navn. Yey gidder ikke skrive noe langt nå, konklusjon: Er du voksen, gå horde (HAH!) 6316447[/snapback] Denne posten er bare kødd. IKKE kall deg noe Ringenes Herre-lignende, og IKKE tigg! Seriøst! 6322387[/snapback] O rly? Du er ORDENTLIG rask du! Seriøst! 6339152[/snapback] Ikke alle skjønner det vet du. Jeg mener.. se på de som faktisk gjør det.
Philley Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Skrevet 19. juni 2006 (endret) Jeg kjøpte meg WoW idag på elkjøp for 249,- Slo til mens jeg hadde kicket hehe:P Har forresten bestemt meg for at jeg skal være Night Elf Hunter:) (vær snill å ikke kritiser dette) Jaja...får se hvordan det går ihvertfall:) Takker for alle svarene dere har kommet med Mvh Benjamin Endret 19. juni 2006 av bonil69
Phyx Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Godt valg syns jeg, synd bare 50% av servern rollet det samme. Men mange rerollet etter en stund. Men NE hunter ER morro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå