Gå til innhold

"Slutte" med CS og begynne med WoW?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Som tittelen sier så har jeg nå vurdert lenge om jeg skal begynne med WoW.

Jeg har nå spilt CS 1.6 aktivt i 1,5 år og begynner å bli litt sånn små lei nå :cool:

Så derfor lurte jeg bare på om det var verdt å "slutte" (ta pause) fra CS til fordel for WoW heller??(rart skrevet kanskje:S)

Mange av vennene mine har begynt med WoW også så det hadde vært litt gøy å spille med de :)

Erfaringer setter jeg pris på :)

Mvh Benjamin

6316303[/snapback]

Hei =)

Ja, begynn med WoW

Her er mine tips:

Lag en night elf hunter som du kaller L3g0las.

Det står det respekt av ;)

6316346[/snapback]

Tall i nick går ikke ann :wee:

Skrevet

Står null respekt av folk som kjøper accounts med epics imo :thumbdown:

Med mindre du har minst en lvl 60 fra før av da :/

Gikk også over fra cs til wow da det kom. Følte liksom at jeg måtte komme meg bort fra cs.

Skrevet
det er 2 ting du må huske på:

1: Lage character

a)Lag dverg du kaller ghimli, gilmi, gimhli etc

b)Night elf hunter du kaller legholass, legolazz, lhegolazz etc

c)Menneskekriger du kaller ahraghorn, araghohrn, aragornh etc

d)Lag en gnom du kaller fròdo eller no

2: Tigg, spør alle som er level 60 om penger. Eller bedre, ikke spør, marker dem og skriv /trade og kommander dem til å gi deg penger. Som regel er de så redde når de ser en med et så orginalt navn.

Yey gidder ikke skrive noe langt nå, konklusjon: Er du voksen, gå horde (HAH!)

6316447[/snapback]

Denne posten er bare kødd. IKKE kall deg noe Ringenes Herre-lignende, og IKKE tigg!

Seriøst!

Skrevet

2: Tigg, spør alle som er level 60 om penger. Eller bedre, ikke spør, marker dem og skriv /trade og kommander dem til å gi deg penger. Som regel er de så redde når de ser en med et så orginalt navn.

6316447[/snapback]

Denne posten er bare kødd. IKKE kall deg noe Ringenes Herre-lignende, og IKKE tigg!

Seriøst!

6322387[/snapback]

hæ? Har funka flott for meg :roll:

Skrevet
Folk som blir avhengig av spill burde ikke fått spille i det hele tatt. Og i mine øyne er de svake mennesker.

6329409[/snapback]

Vel, alt er relativt, er kun deg selv som setter en grense for hvor mye tid du setter av til spillet, avhengig eller ikke.

Skrevet (endret)
Folk som blir avhengig av spill burde ikke fått spille i det hele tatt. Og i mine øyne er de svake mennesker.

6329409[/snapback]

hvorfor er de svake mennesker? haha rart syn du har på avhengighet

Endret av Luchy
Skrevet

Alt her som er sagt er fornuftig på en måte ( utenom det Chokke sier),. men ikke kjøp en epic geara lvl 60 fyr.. spill heller selv;) det er da det er gøy:D

Skrevet
Alt her som er sagt er fornuftig på en måte ( utenom det Chokke sier),. men ikke kjøp en epic geara lvl 60 fyr.. spill heller selv;) det er da det er gøy:D

6331096[/snapback]

kan komme med et fornuftig tips da; når du begynner på level 1, ikke følg "guider" for å nå level 60 fortest mulig, og hvor du skal grinde i 24 timer osv. Prøv selv. Men det er ikke feigt å spørre etter tips til hvor du eventuelt kan grinde hvis du er i humør. og aldri spill fordi du "må bli level 60", men fordi du har lyst. På den måten slipper du å gå drittlei før du når teh big 60.

Skrevet

Når man kjøper wow, og skal "betale" med paycard, står det sammen med de andre pay altarnativene da?.

Prøvde sånn 10dagers greie, og der sto bare betale med visa og noen andre bankkort greier.

Skrevet

6316447[/snapback]

Seriøst!

6322387[/snapback]

O rly? Du er ORDENTLIG rask du!

Seriøst!

Skrevet

6316447[/snapback]

Seriøst!

6322387[/snapback]

O rly? Du er ORDENTLIG rask du!

Seriøst!

6339152[/snapback]

Ikke alle skjønner det vet du. Jeg mener.. se på de som faktisk gjør det.

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte meg WoW idag på elkjøp for 249,- :) Slo til mens jeg hadde kicket hehe:P Har forresten bestemt meg for at jeg skal være Night Elf Hunter:) (vær snill å ikke kritiser dette)

Jaja...får se hvordan det går ihvertfall:) Takker for alle svarene dere har kommet med :w00t:

Mvh Benjamin

Endret av bonil69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...