Gå til innhold

Computex i bilder - spesial


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes det er oppsiktsvekkende at hardware.no legger ut en slik bildespesial. Bidrar ikke akkurat til å fjerne fordommer mot at mange som henger her er fjortiser med for mye tid mellom henda.

6308128[/snapback]

Hardware samarbeider med og reklamerer for Kvinneguiden, Kvinnegudien samarbeider med og reklamerer for Hardware. Nå får vi vel snart de få småekstreme brukerene derfra på nakken :!:

Lenke til kommentar

Der kom den ja, begynte nesten å tro at spesial-bildespesialen ikke kom i år, men hey presto - så var den der!

 

Syns det er konge at HW legger ut bildespesialer som denne, skal man rapportere fra IT-messer så får man jaggu ta messen som helhet og ikke bare de trøtte hovedkortene som står utstilt.

 

KUDOS! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg har funnet det med Kingston som appellerer mest til meg..

 

Ingenting i veien med å titte litt, er det vel? Pene piker er jo noe man kan bruke et par minutter på uten at man blir oppfattet som fjortiss for det. Jeg er enig i at man ikke skal spille på sex i enhver sammenheng, men det er vel ikke til å komme unna heller. Det appellerer til det markedssegmentet som er mest opptatt av hardware, og det er gutter på "vår" alder. Om man er 24 som jeg, eller 44 for den saks skyld så kan vi alle være enig om at dette er en fin avveksling fra rent "fag-prat".

Lenke til kommentar
Er det ikke på tide at ATi skaffer jentene sine nye klær?

 

Forøvrig må jeg si at jeg synes de var litt vel slanke for min del. Jeg liker de som har litt man kan ta i. (Mer å ta i, mer å bli glad i.) Fikk ikke noe "hardware" av disse pikene :p

6310426[/snapback]

 

Mer å ta i, er mer å bli lei av! :no:

Lenke til kommentar
Er det ikke på tide at ATi skaffer jentene sine nye klær?

 

Forøvrig må jeg si at jeg synes de var litt vel slanke for min del. Jeg liker de som har litt man kan ta i. (Mer å ta i, mer å bli glad i.) Fikk ikke noe "hardware" av disse pikene :p

6310426[/snapback]

Mer å ta i, er mer å bli lei av! :no:

6311528[/snapback]

Da tror jeg at du har skjønt det feil... :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...