Gå til innhold

KoRn avlyser Norwegian Wood

Tze

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=119479

Så.. det var jo.. "leit" :tease: Kanskje man får et dugandes band som erstatter?

*venter i spenning*

EDIT: Ønsker selvfølgelig vokalisten god bedring, ja.. at man ikke er glad i musikken vil ikke si at man har no mot personene som lager den, slik det kanskje virker på innlegget

Endret av Tze
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg som gledet meg enormt a gitt! Er vel old news da jeg hørte det tidlig går kveld/sen ettermiddag. Ønsker'n god bedring og håper det kommer minst like heavy stand in band på NorskSkog.

Skrevet

NW er til fredag. Og gleder meg til Soulfly, men har aldri fått helt smaken på deftones. MEn men ses! :p Alle tar på seg HW.no sjorta og drar! OOoooOOOuuuiii. sry, litt trøtt Natta

Skrevet
NW er til fredag. Og gleder meg til Soulfly, men har aldri fått helt smaken på deftones. MEn men ses! :p Alle tar på seg HW.no sjorta og drar! OOoooOOOuuuiii. sry, litt trøtt Natta

6297019[/snapback]

Aldri helt fått smaken?

Du har en hel del å lære ;)

Skrevet

Korn har faktisk en del gode låter, liker noen av de faktisk.

Hadde tenkt meg turen til NW på fredag, men lillesøster sin bursdag kom i veien, litt glad for at jeg ikke bestilte, for det var Korn jeg ville se :p

Skrevet

Anngående emnetittel: KoRn avlyser Norwegian Wood

Det første som falt meg inn når jeg leste emnetittelen var at KoRn hadde avlyst hele festivalen. For slik det står skrevet nå er det nesten så man skulle tro det. Anbefaler derfor å putte inn et lite "sin intreden på" mellom "avlyser" og "Norwegian".

På emne: Det er jo fryktelig synd på alle fansene som har gledet seg. Men bedre med en overlevende artist enn en død artist!

Snorre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...