Venerable Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Noen som vet hvor han er fra? Han har en rar aksent som jeg ikke klarer å plassere helt. Har hørt noen nevne Finland, men de var også usikkre.
Reached Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Noen som vet hvor han er fra? Han har en rar aksent som jeg ikke klarer å plassere helt. Har hørt noen nevne Finland, men de var også usikkre. 6372200[/snapback] Han har et lite stikk av skandinavisk engelsk.
Seian Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Noen som vet hvor han er fra? Han har en rar aksent som jeg ikke klarer å plassere helt. Har hørt noen nevne Finland, men de var også usikkre. 6372200[/snapback] Syns han minner meg litt om østblokk-engelsk. Har en belgisk raid-leder i guildet vårt. "The pRiest should ch'eal their Respective grups"
værdama Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Satt på ventrilo med han her en natt når vi skulle ta Kazzak. Det var hysterisk morsomt . 6298780[/snapback] A ha, Hasuwest. kan du stoppe og wtfbbqpwne meg vær gang jeg går inn i BRM? plx
Aquabat Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Noen som vet hvor han er fra? Han har en rar aksent som jeg ikke klarer å plassere helt. Har hørt noen nevne Finland, men de var også usikkre. 6372200[/snapback] Han er finsk.
Athelas Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Satt på ventrilo med han her en natt når vi skulle ta Kazzak. Det var hysterisk morsomt . 6298780[/snapback] A ha, Hasuwest. kan du stoppe og wtfbbqpwne meg vær gang jeg går inn i BRM? plx 6373348[/snapback] Hmm, litt gammel post det her, men jeg slår til for det. I et intervju jeg leste med ham for en stund siden utdypet han seg litt om sin bakgrunn. Han kommer opprinnelig fra Romania (fra Ceaucesco tida), og flyttet deretter til Finland. Det er derfor han har skikkelig røvergangster-aksent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå