Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Meet the Spartans. Maken til elendig film skal man lete lenge etter. :thumbdown:

Meet the Spartans er genial :D

Hehe, den har noen litt morsomme elementer... Men det er ikke en sånn film jeg sitter ler gjennom hele filmen.... Men jeg bør kanskje se den på nytt, en stundt siden jeg så den... Kanskje smaken min har endret seg...

Lenke til kommentar
Engler og Demoner. En skam mot boken på alle mulige måter.

Filmer basert på bøker blir aldri like bra som bøkene da.. :p

 

Det er ikke helt sant. Et eksempel er f.eks. Into the Wild. Jeg liker filmen bedre enn boken, selv om filmen kanskje er mer fiksjon, mens boka er mer fakta og skildringer.

Lenke til kommentar
Engler og Demoner. En skam mot boken på alle mulige måter.

 

Virkelig? Hmmm. Har gledet meg til den fordi boken var veldig bra. Men begynner å bli 2-3 år siden jeg leste den sist og husker ikke alle detaljer.. Men leste også Da Vinci koden og så filmen rett etterpå. Det var jo helt katastrofe.

 

Lange flate ballær 1 og 2. verste dritten noensinne

What, de er jo konge, spesielt 1'eren :cool:

 

Er du fra Fredrikstad? :p Føler den er morsomst for Østfoldinger egentlig.

Endret av Bella86
Lenke til kommentar
Virkelig? Hmmm. Har gledet meg til den fordi boken var veldig bra. Men begynner å bli 2-3 år siden jeg leste den sist og husker ikke alle detaljer.. Men leste også Da Vinci koden og så filmen rett etterpå. Det var jo helt katastrofe.

 

I filmen var altfor mye endret i forhold til boken. Det ble ikke den samme opplevelsen. De hadde faktisk kuttet ut

Gunther Glick

 

Lenke til kommentar

Sex Drive.

Makan til drittfilm, så for øvrig unrated-versjonen så kan godt hende at kino-versjonen er bedre.

Hovedarakterene er så usympatiske og urealistiske som de kunne få til, og handlingen er typisk slikt som american teens tydeligvis liker.

 

Foruten James Marsden og Seth Green sine karakterer så hadde ikke denne filmen noe å by på.

Lenke til kommentar
High School Musical :dontgetit:

samme her.... it's awful :thumbdown:

 

kommer (heldigvis?) ikke på så mange filmer jeg ikke vil se igjen, men det er en del av dem...

Bare bea

+mange av de romantiske komediene som vi har hjemme -.-'

 

Twilight har jeg ikke sett men har heller ingen intensjoner om å se...

Lenke til kommentar
Sex Drive.

Makan til drittfilm, så for øvrig unrated-versjonen så kan godt hende at kino-versjonen er bedre.

Hovedarakterene er så usympatiske og urealistiske som de kunne få til, og handlingen er typisk slikt som american teens tydeligvis liker.

 

Foruten James Marsden og Seth Green sine karakterer så hadde ikke denne filmen noe å by på.

Jeg synes Sex Drive er dritbra :D Men nå liker jeg disse "american teen" filmene også da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...