Gå til innhold

Ny og billig telefon til 11-åring.


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skal ha en ny telefon til min elleve år gamle søster.

Mobilen bør holde seg under 800 kr. med bindingstid.

Trenger ikke være noe spessielt stash på den. Den jeg har pekt meg ut som en "favoritt" er Nokia 6101.

Hadde lenge tenkt å bestille denne, men så kommer ei veninne av mora mi og sier at Nokia 6103 er mye bedre òg billigere. Gjorde meg litt i stuss, men når jeg sammenligner telefonene syns jeg 6101'en ser best ut. :hmm:

 

Noen forslag til hvilken som er best eller evt. andre mobiler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

6103 er en 6101 med bluetooth. Begge er greie, men du bør vite at mange har klart å knuse den ytre skjermen. Plasten som ligger ytterst er litt for myk, og gir etter for press såpass langt inn at selve displayet blir knust. Når brukeren er 11 år er dette kanskje ikke noen god idé? Hvis jeg var deg, ville jeg sett på modeller med flipplokk men uten ekstern skjerm.

 

-snubbel

Lenke til kommentar
6103 er en 6101 med bluetooth. Begge er greie, men du bør vite at mange har klart å knuse den ytre skjermen. Plasten som ligger ytterst er litt for myk, og gir etter for press såpass langt inn at selve displayet blir knust. Når brukeren er 11 år er dette kanskje ikke noen god idé? Hvis jeg var deg, ville jeg sett på modeller med flipplokk men uten ekstern skjerm.

 

-snubbel

6293400[/snapback]

Takk for flott svar! Er vel egentlig ikke det beste valget noen av de mobilene der da, med tanke på den litt "svake" skjermen.

 

Noen som har noen forslag til ny mobil?

Lenke til kommentar

Min søster som tilfeldigvis er 11 år har en 6101 og hun er kjempefornøyd med den. Hun har ikke knust skjermen heller :p Tror ikke akkurat dette blir noe problem.

 

Jenter elsker flipp mobiler og den bør helst ha kamera. Hvis dette er hennes første mobil er det greit med store taster også. Derfor er 6101 perfekt :D Tror nok det blir en sikker vinner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...