Gå til innhold

Oversikt over kommende kinofilmer.


Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gridiron Gang

 

Gridiron_Gang__2006_105583c.jpg

Internasjonal premiere: 15.09.06

Norsk premiere: ?

Regi: Phil Joanou

Manus ?

Skuespillere: The Rock, Xzibit, Vanessa Ferlito

Trailer: IMDB

Linker IMDB

Forventninger: :thumbup:

Columbia Pictures' Gridiron Gang tells the gritty and powerfully emotional story of juvenile detention camp probation officer Sean Porter (Dwayne "The Rock" Johnson), who, along with another officer, Malcolm Moore (Xzibit), turns a group of hard core teenage felons into a high school football team in four weeks. Confronted with gang rivalries and bitter hatred between his teammates, Porter teaches some hard lessons (and learns a few himself) as the kids gain a sense of self-respect and responsibility. In a world where 75% of these juvenile inmates return to prison or meet with violent ends on the streets, Porter and Moore face seemingly insurmountable barriers. No one wants to compete against convicted criminals, but through relentless pursuit and a jolt of inspiration, Porter and his team fight their way to redemption and a second chance.
Lenke til kommentar
Er det er her en dårlig vits? 9 stk. har stemt nest dårligst på The Departed, som garantert blir en av årets aller beste filmer. Scorsece for pokkern! Og den set-lista, og plottet, og, og.....

6965930[/snapback]

 

 

Folk aner nok ikke hvilken film det her er snakk om. ""The Departed"? Hva er det for en film *stemme likegyldig*"

 

Blir nok fort slik. Tror jeg skal linke til en trailer i selve spørsmålet fremover så folk skjønner hva det faktisk er snakk om :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Er det er her en dårlig vits? 9 stk. har stemt nest dårligst på The Departed, som garantert blir en av årets aller beste filmer. Scorsece for pokkern! Og den set-lista, og plottet, og, og.....

6965930[/snapback]

Det er ikke den nest dårligste fordi det er den nest nederste. Det alternativet betyr "jeg har ingen forventninger".

 

Shrug = jeg vet ikke.

Lenke til kommentar

jeg synes ærlightalt at tråden er litt rotete .. så jeg gidder ikke sjekke..

men!

du burde legge til David S. Goyer sine kommende filmer

The Invisible (du har den sikkert lagt til allerede.. men anyway)

så nettop traileren og ser spennende ut...

 

The Flash, joda Goyer skal ikke bare skrive ENDA en superhelt film men også lage en , denne gang om det eneste menneske som kan løpe raskere enn superman.

den har så langt bare blitt anonsert

 

 

PS: The Silver Surfer i action!! .. på en måte :p

267214393_71b693e84e.jpg

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...