Gå til innhold

Oversikt over kommende kinofilmer.


Dotten

Anbefalte innlegg

Er den noen som kommer til å se den oppfølgeren av andre grunner enn et nytt glimt av Alba i spandex? Personlig har jeg nådd mettningspunktet for tegneseriebaserte filmer (med unntak av Alan Moores verk), men Alba kan kanskje dempe fordommene mine nok til at jeg ser filmen allikevel...

 

EDIT: Regner vel strengt tatt Batman også som et unntak..

Endret av JacEr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer jo litt ann på hvordan man ser på filmene, hos meg så går de under underholdnings-film og det betyr at de kan lage så mange de vil så lenge de underholder. Og hvis de skulle finne på å gjøre noe mer en det, bare lekker (Batman Begins er et meget godt eksempel.)

 

So bring it on...

Lenke til kommentar

Litt metning er det nå. Men ikke når det kommer til Transformersfilmen. Spielberg og Bay sammen i en actionfilm gleder jeg meg virkelig til :)

 

Teaseren til FF2 var midt på treet. Men når det kommer til superheltfilmer håper jeg de snart gir oss noe nytt med litt "crossover (eksempelvis Batman/Superman sammen eller Spider-Man/X-Men/FF i samme film.)

Lenke til kommentar

Kreditt for en seriøs god første post, utrolig at noen gidder å bruke så mye tid på dette :)

 

Ser det blir en del turer på kino i løpet av våren, flesteparten viste jeg vel om. Men er det en film som overrasket er det vel "Ocean's 13", har sterke mistanker om at den kan bli en flopp. Det var såvidt forgjengeren overlevde, spesielt om man sammenligner med første film i serien.

 

Forventninger: :ermm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Har oppdatert en god del og det kommer med. "Layout" er også endret litt, ikke vits i å fylle opp plass om det ikke er noe info, samt at filmtittel er blitt satt inn over bildet.

 

 

Ellers, aller nyeste info er at Joss Whedon ikke lenger er hverken regissør eller manusforfatter for Wonder-Woman, og David Goyer er ikke manusforfatter for The Flash lenger. Brian Cox er vistnok ønsket i Wolverine (spilte i X-Men II), en film som skal ta til 17 år før X-Men filmene. Iron Man starter innspillingen i Mars.

 

Selv om det egentlig har vært kjent hele tiden, så er det fortsatt ikke Campell som skal regissere Bond 22.

 

Det kommer også en Ghostbusters CGI film. Who you gonna call?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

The Bourne Ultimatum.

 

bourne_ultimatum.jpg

 

''Bourne races to discover the final mysteries of his past while a government agent tries to track him down after a shootout in Moscow.''

 

Internasjonal premiere: 03.08.2007

Norsk premiere: 14.09.2007

Sjanger: Action, mystery, adventure.

Regi: Paul Greengrass.

Manus: Basert på novellen til Robert Ludlum.

Skuespillere: Matt Damon, Edgar Ramirez, Brian Cox, Paddy Considine.

Trailer: Trailer at Apple.

Linker: IMDb. | Homepage.

Forventninger: :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...