Gå til innhold

Offisielle Zlatan sitater tråden


eikum

Anbefalte innlegg

Pronto!..

Satt sammen med en del kompiser igår, så kom vi inn på Zlatan (Zlatan Ibrahimovic)..

Satt der en stund så starta vi med de utrolig Zlatan sitatene.. Han er så utrolig slæsk når det gjelder dem..

Har du noen gode sitater som han sagt?

 

Reporteren spør: Zlatan, hva har du tenkt til å kjøpe til din kone som 2års(?) bryllupsgave?

Zlatan sier: Hun har jo en Zlatan

 

hehe... han er så utrolig rååå... Bring It on folks

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Reporter: "Do you think it's even possible for Ajax to lose nine points in nine games?"

Zlatan: "According to my calculations it is possible to lose nine points in only three games."

 

Reporter: "You´we got some scars in your face, Zlatan. What has happened?"

Zlatan: "Well...I don´t know...you´ll have to ask your wife about that"

 

Zlatan er til tider ein god fotballspelar, men han er ikkje heilt riktig i skallen.

Lenke til kommentar

ikke får å være negativ men dette her kommer nesten rett fra en dagblad artikkel. kan huske at den var på dagbladet.no for noen dager siden :hrm:

 

Reporter: "You´we got some scars in your face, Zlatan. What has happened?"

Zlatan: "Well...I don´t know...you´ll have to ask your wife about that"

 

men denne er klart best :w00t:

Lenke til kommentar

Dagbladet hadde ein liten sak om Zlatan på fredag, der det var nemnt nokre sitat, deriblant fleire av dei som har vorte sagt her i tråden. Her er nokre fleire.

 

Til journalist som ba han velge side framfor ein kamp mellom Sverige og Kroatia:

"Hva da svensk eller kroat? Zlatan er Zlatan."

 

Journalist: "Spiller du en svensk eller Jugoslavisk stil?"

Zlatan: " Jeg spiller Zlatan-stil."

 

Journalist: "Hvis jeg sier Anders Svensson og Sebastian Källström, hva sier du da?"

Zlatan: "Zlatan."

 

Om kvifor han aldri syng nasjonalsongen før landslagskampar, men tygg tyggegummi i staden:

"Jeg synger aldri den, fordi jeg ikke kan den."

 

Journalist: "Er det noe som kan hindre deg i å bli verdens beste fotballspiller?"

Zlatan: "En skade."

Lenke til kommentar

"Jeg har alltid søkt mot de beste forsvarerne på treninger. Det gir meg ingen ting å drible av dårlige spillere"

 

”Varför dom skriker på mig? Jag har betalat dom med godis” (om sina fans).

 

Zlatan om förhållanden

”American gigolo får jag vara när karriären är slut. Eller när jag har semester.”

 

”Jag gillar inte det här med städerska. Om jag ska bo ihop med en tjej måste man kunna dela lika på såna saker. Jag gillar att ha ordning.”

 

...om sitt spel

”Jag gillar ju att dribbla, det vet ju hela Sverige.”

 

”Jag får bilder i huvudet. Det är sådana stillbilder, allting står stilla, och där hittar jag lösningar. Typ mina dribblingar och det. Jag kan inte förklara det.”

 

”Först gick jag vänster, det gjorde han också. Sedan gick jag höger, det gjorde han också. Sedan gick jag

vänster igen och han gick och köpte korv.”

 

...om Zlatan

”Det finns bara en Zlatan.”

Om vilken världsstjärna han liknar mest.

 

”Det går inte att vara en pajas hela tiden.”

 

”Jag gillar spelare som kan avgöra matcher på egen hand.”

 

...om sina intressen

”Peter Forsberg gillar jag, vilken lirare! Har man sett honom har man sett allt.”

 

”Jag kollar lite på datorn, läser tidningar och sådär.”

 

”Jag är inte intresserad av spel, vet knappt skillnaden på roulette och blackjack.”

 

...om sina favoritmål

” Jag tackar gud för att den gick in.”

Klacken mot Italien, sommaren 2004.

 

”Det var ingen intuition, för att göra sådant måste man tänka efter. Det såg kanske ut som slalom, men jag hade kontroll på bollen hela tiden.”

Mål mot NAC Breda hösten 2004.

 

”Det är inte antal mål som är viktigast, utan hur jag gjort dem.”

Sommaren 2005.

 

...om familjen

”Jag vill hjälpa dem efter allt de gjort för mig. Min pappa har offrat hur mycket som helst för att jag skulle bli en bra fotbollsspelare.”

 

”Det enda jag saknar av Malmö är min familj.”

 

”Jag är disciplinerad från pappas sida. Från mammas sida att jag är mer känslig, har ett gott hjärta.”

 

...om karriären

”Agenter är bara till för att sälja dåliga spelare. Till mig kommer storklubbarna direkt.”

 

”Jag kom till Amsterdam som ett barn med hemlängtan, jag lämnade som en man som vet vad som krävs för att nå toppen.”

 

”Jag ser mig själv som en vinnare, därför valde jag Juventus.”

 

”Vi är så många nationaliteter i truppen att jag lärde mig sju språk på tre

månader.”

Endret av ZlaleX
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Reporteren spør: Zlatan, hva har du tenkt til å kjøpe til din kone som 2års(?) bryllupsgave?

Zlatan sier: Hun har jo en Zlatan

 

hehe... han er så utrolig rååå... Bring It on folks

 

Ikke meninga å rette på alt, men tenkte det kunne være greit å si fra at det var til forlovelsen hans og ikke 2 års bryllupsgave. For han er ikke gift:)

Men den er legendarisk den der:)

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvordan noen kan finne dette morsomt.. Han er kanskje ikke den største klysa innen fotball, men herregud han er en god kandidat.

6615106[/snapback]

Ei litt sans for humor då! Visst du ikkje liker han, treng du ikkje slenga dritt om han i ein tråd "for" han...

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvordan noen kan finne dette morsomt.. Han er kanskje ikke den største klysa innen fotball, men herregud han er en god kandidat.

6615106[/snapback]

Ei litt sans for humor då! Visst du ikkje liker han, treng du ikkje slenga dritt om han i ein tråd "for" han...

6615132[/snapback]

 

Slenger ikke dritt om ham, sier bare at han er ei klyse. Du kan vel ikke være uenig i det? Til tider noen morsomme utsagn fra den karen, men når de kommer i hytt og panel, blir det bare patetisk.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvordan noen kan finne dette morsomt.. Han er kanskje ikke den største klysa innen fotball, men herregud han er en god kandidat.

6615106[/snapback]

Ei litt sans for humor då! Visst du ikkje liker han, treng du ikkje slenga dritt om han i ein tråd "for" han...

6615132[/snapback]

 

Slenger ikke dritt om ham, sier bare at han er ei klyse...

6615158[/snapback]

Ojjaaaaa, han er ei klyyse ja, du slenger ikke dritt? Da er det greit..PF!

Lenke til kommentar
Ojjaaaaa, han er ei klyyse ja, du slenger ikke dritt? Da er det greit..PF!

6625656[/snapback]

 

PF?

 

Hvis du mener at å si han er ei klyse, er å slenge dritt om ham, ok. Jeg kunne nok klart noe langt værre hvis jeg gikk inn for det, men, som jeg selv sier, så slenger jeg ikke dritt om ham, jeg bare sier det som det er. :)

Endret av TeggY
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...