Gå til innhold

har rota meg bort...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OT: Kaster du HS'en er det umulig å få ny?

 

Aldri prøvd..

6287636[/snapback]

Er ikke umulig å få ny nei. Hvis man går til en Innkeeper og gjør innen til home, får man en ny Hearthstone i Backpacken. (hvis jeg ikke husker feil da :p )

Endret av Hansa92
Lenke til kommentar
Uff. Var som den gangen jeg kom meg LANGT ned i Badlands før jeg ble drept av en mob, i level 12. Det var på den tiden jeg kastet HS for å spare plass >.<

6283969[/snapback]

Knis, jeg var level 16 og fikk det for meg at jeg skulle gå fra sW til IF. kom meg igjennom hele BS.

Lenke til kommentar

Tok en dagger og fikk kjeft fra en rogue om att det var hans og att jeg ikke trengte den, han truet meg tilogmed med å sett meg på ninja lista på wowforumet...

 

Ninja lista på wow forumet er oppdiktet. Det er forbudt med "naming and shaming" der, så du kan nok ta det helt med ro. Så tidlig i spillet er ikke ting så mye verdt, men senere bør du kanskje tenke deg om to ganger. De fleste er enige om at noe gear er for visse klasser, eksempelvis så har du rett på endel gode gunnere, når du er hunter ;)

Lenke til kommentar
Uff. Var som den gangen jeg kom meg LANGT ned i Badlands før jeg ble drept av en mob, i level 12. Det var på den tiden jeg kastet HS for å spare plass >.<

6283969[/snapback]

 

:lol:

 

Ja ja, ikke verste som kan skje. Husk å spam whisper warlocks hvis du skal noen steder de. Alle elsker summon whispers

6286457[/snapback]

 

jeg vet. Ingenting som å få "Whyr u so meen? I need summon :(." HVER gang man drar til TB.

Lenke til kommentar
Hvis jeg ikke tar helt feil, så sier trådstarter at det ikke er mulig å reise til Menethil Harbor, via Wetlands, for så å ta båten til Auberdine? Altså fra IF - Auberdine?

Det er da mulig, det gjorde jeg første gangen jeg dro til Auberdine.

6311002[/snapback]

 

det blir

 

Fly fra IF, Båt fra Menethil til Theramore, så båt fra Theramore til Auberdine. Lett :w00t:

 

har gjort det en del ganger som horde :blush:

Lenke til kommentar
Hvis jeg ikke tar helt feil, så sier trådstarter at det ikke er mulig å reise til Menethil Harbor, via Wetlands, for så å ta båten til Auberdine? Altså fra IF - Auberdine?

Det er da mulig, det gjorde jeg første gangen jeg dro til Auberdine.

6311002[/snapback]

 

det blir

 

Fly fra IF, Båt fra Menethil til Theramore, så båt fra Theramore til Auberdine. Lett :w00t:

 

har gjort det en del ganger som horde :blush:

6311194[/snapback]

 

Nei, du har ikke flydd fra Ironforge som horde.

Lenke til kommentar

*mimre* husker i starten, mulig det var så langt tilbake at det var i beta'en. Jeg og en kamerat (spilte alliance) og skulle fra SW til IF.. så så vi på kartet hvor vi skulle gå og ante ingenting om at det gikk tog fra SW. Så vi begynte å marsjere, vi var vel rundt level 10-15. Når vi omsider kom oss til BS så begynte vi å træle 'mindre'.. tror vi daua 100 ganger.. dreiv på i timesvis. Når vi endelig hadde kommet oss inn i BM så var det noen som fortalte oss om toget. Tror vi datt ut av stolene med latterkrampe. Vi fikk hvertfall utforsket litt :p

Lenke til kommentar
Hvis jeg ikke tar helt feil, så sier trådstarter at det ikke er mulig å reise til Menethil Harbor, via Wetlands, for så å ta båten til Auberdine? Altså fra IF - Auberdine?

Det er da mulig, det gjorde jeg første gangen jeg dro til Auberdine.

6311002[/snapback]

 

det blir

 

Fly fra IF, Båt fra Menethil til Theramore, så båt fra Theramore til Auberdine. Lett :w00t:

 

har gjort det en del ganger som horde :blush:

6311194[/snapback]

 

Glemte å lære fligthpath i menethil harbor...

 

men problemet er løst!

 

tjener også fett, er 15g mye for en lvl 20?

Lenke til kommentar

Hehe..husker tilbake til nybegynnertiden når jeg først kom til IF.. Alt var utrolig forvirrende og jeg klarte å rote meg inn på Deeprun Tram uten at jeg viste hva det var. Toget sto der allerede når jeg kom inn og dumme meg gikk jo på.. Plutselig skøyt toget fart og jeg viste jo ikke hva som skjedde.. I frykt for at jeg skulle ende opp på en eller annen skummel plass hoppet jeg av toget i panikk.. Det ble en lang gåtur tilbake til IF.. :p

Lenke til kommentar
Hvis jeg ikke tar helt feil, så sier trådstarter at det ikke er mulig å reise til Menethil Harbor, via Wetlands, for så å ta båten til Auberdine? Altså fra IF - Auberdine?

Det er da mulig, det gjorde jeg første gangen jeg dro til Auberdine.

6311002[/snapback]

 

det blir

 

Fly fra IF, Båt fra Menethil til Theramore, så båt fra Theramore til Auberdine. Lett :w00t:

 

har gjort det en del ganger som horde :blush:

6311194[/snapback]

Kanskje du ikke har merket det, men det går en båt direkte til Auberdine fra Menethil Harbor.

Lenke til kommentar
Glemte å lære fligthpath i menethil harbor...

 

men problemet er løst!

 

tjener også fett, er 15g mye for en lvl 20?

6312459[/snapback]

 

Ja!

6313264[/snapback]

Joda, det er en del. Spesielt for en nybegynner. På den nye mainen min hadde jeg vel 12g eller noe i lvl 20. Fant ut at det er ka-ching i å fiske Deviate Fish i WC.

Lenke til kommentar
Hvis jeg ikke tar helt feil, så sier trådstarter at det ikke er mulig å reise til Menethil Harbor, via Wetlands, for så å ta båten til Auberdine? Altså fra IF - Auberdine?

Det er da mulig, det gjorde jeg første gangen jeg dro til Auberdine.

6311002[/snapback]

 

det blir

 

Fly fra IF, Båt fra Menethil til Theramore, så båt fra Theramore til Auberdine. Lett :w00t:

 

har gjort det en del ganger som horde :blush:

6311194[/snapback]

 

Nei, du har ikke flydd fra Ironforge som horde.

6311403[/snapback]

 

joda, bestakk en gryphon master :w00t:

Lenke til kommentar

HKommer på minner om den første human paladinen min. av en eller annen grunn skulle jeg til IF (tror jeg skulle trenge noe våpen elns) ingen hadde sagt noe om noe tog mellom byene. (viste ikke hvor IF var en gang, bare at det var nord) så jeg gikk overalt og leitet etter if. tror jeg rotet meg langt inn i burning steppes før jeg fant ut jeg skulle wispe en venn av meg som var vel rundt lvl 37 da. Da nevnte han at det gikk tog mellom byene! jeg var vel mellom lvl 8 og 10 og sto midt inne i barrens.

 

senere med den samme charakteren reiste jeg opp til Darnassus for å lære å skyte med bue :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...