Gå til innhold

1.11 Realm Transfer? Interessert i norsk Guild?


Anbefalte innlegg

Hei

Etter en god stund med venting så kommer den etterlengtede patchen 1.11

I denne patchen blir det sansynligvis innført Realm Transfer til hvem server man vil.

Dette foregår via nettsidene til blizzard der du må betale en ukjent sum for å flytte characteren din dit du ønsker.

HVIS dette kommer i 1.11 hadde det vært sinnsykt kult å få mekka en hel norsk guild ved å bruke denne nye tingen.

 

Vi er rundt 15 fra der jeg bor som har planer om å prøve å få til dette.

Men vi trenger deres hjelp!

 

Guilden ville hatt følgende:

-Godt miljø

-Bare nordmenn

-Ventrilo

-Nettside med DKP og forum

-Gode muligheter for å komme langt siden vi alle er nordmenn

 

 

De fleste av oss fra der jeg bor har cleana BWL og mesteparten av AQ40.

Vi ville kommet i gang rimelig fort, siden det er lett å forklare på norsk.

Vi vil ikke ha noe av frekk språkbruk mot hverandre, målet er å få en vennlig guild

som skal ha det hyggelig med hverandre =)

 

De som hadde vært interesserte i dette her enten send meg en PM, svar her, eller gå inn på Talnivarr og /w Utamar =)

 

EDIT: Vi er ALLIANCE

Endret av Drunk_Panda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Etter en god stund med venting så kommer den etterlengtede patchen 1.11

I denne patchen blir det sansynligvis innført Realm Transfer til hvem server man vil.

Dette foregår via nettsidene til blizzard der du må betale en ukjent sum for å flytte characteren din dit du ønsker.

HVIS dette kommer i 1.11 hadde det vært sinnsykt kult å få mekka en hel norsk guild ved å bruke denne nye tingen.

 

Vi er rundt 15 fra der jeg bor som har planer om å prøve å få til dette.

Men vi trenger deres hjelp!

 

Guilden ville hatt følgende:

-Godt miljø

-Bare nordmenn

-Ventrilo

-Nettside med DKP og forum

-Gode muligheter for å komme langt siden vi alle er nordmenn

 

 

De fleste av oss fra der jeg bor har cleana BWL og mesteparten av AQ40.

Vi ville kommet i gang rimelig fort, siden det er lett å forklare på norsk.

Vi vil ikke ha noe av frekk språkbruk mot hverandre, målet er å få en vennlig guild

som skal ha det hyggelig med hverandre =)

 

De som hadde vært interesserte i dette her enten send meg en PM, svar her, eller gå inn på Talnivarr og /w Utamar =)

6276937[/snapback]

 

 

Kunne vært intressant, men hvorfor kan ikke dere bare flytte til Twilights Hammer. Jeg og siGz her på forumet har et eget lite end-game guild der, som er svensk norsk. Det er ikke så allt for gammelt, så jeg kan ikke si at dere har gått glipp av noe, annet en rare drops i ZG :D

 

EDIT: Helnorsk er den ikke.

 

EDIT2: Det står ikke om dere er horde eller alliance.

Endret av Alexanderhagen
Lenke til kommentar
kanskje jeg kan bli med :D undead rogue med bloodfang hood og noe ns items, håper dere er Horde  :)

6277009[/snapback]

 

Bah dumt =( vi er alliance

6277018[/snapback]

 

Men hva med Twilights Hammer Alliance guild, norsk svensk. Er det helt uaktuellt?

Lenke til kommentar
kanskje jeg kan bli med :D undead rogue med bloodfang hood og noe ns items, håper dere er Horde  :)

6277009[/snapback]

 

Bah dumt =( vi er alliance

6277018[/snapback]

 

Men hva med Twilights Hammer Alliance guild, norsk svensk. Er det helt uaktuellt?

6277028[/snapback]

 

Ja tror det siden vi er såpass mange fra en vennegjeng her, + at jeg har mange gode inngame venner fra utlandet

Lenke til kommentar
kanskje jeg kan bli med :D undead rogue med bloodfang hood og noe ns items, håper dere er Horde  :)

6277009[/snapback]

 

Bah dumt =( vi er alliance

6277018[/snapback]

 

Men hva med Twilights Hammer Alliance guild, norsk svensk. Er det helt uaktuellt?

6277028[/snapback]

 

Ja tror det siden vi er såpass mange fra en vennegjeng her, + at jeg har mange gode inngame venner fra utlandet

6277031[/snapback]

 

 

Ok. SÅ du vil ikke merge sammen med en norsk svensk guild, men sammen med venne fra utlandet, når du i starten av tråden sier norsk? Gir ingen mening.

Lenke til kommentar

Litt off-topic, men vil det bli mulig å flytte en character til en annen account? Jeg ble banna fra Blizzard-forumet pga idiotisk byråkrati, og planlegger å kjøpe en ny account for å overføre characterene til denne. Har selvfølgelig sendt mail for å klage på ban, men får ikke svar.

Lenke til kommentar
Litt off-topic, men vil det bli mulig å flytte en character til en annen account? Jeg ble banna fra Blizzard-forumet pga idiotisk byråkrati, og planlegger å kjøpe en ny account for å overføre characterene til denne. Har selvfølgelig sendt mail for å klage på ban, men får ikke svar.

6277238[/snapback]

 

Ja har hørt rykter om at d går, men vet ikke sikkert. men tviler på at du får noe positivt svar i den mailen, de bruker bare copy macros

Lenke til kommentar
*snip*

Ja har hørt rykter om at d går, men vet ikke sikkert. men tviler på at du får noe positivt svar i den mailen, de bruker bare copy macros

6277240[/snapback]

 

Vil nødig hijacke tråden men, tatt fra: http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...mp=1#post192967

 

Q: Can I transfer one of my characters to a different account? 
A: We're working on such a feature, but currently do not have an ETA on it. Please note that there will be restrictions on such transfers.

 

ØysteinT: sier hvem? Blizzard har riktignok ikke sagt noe om eksakt når det kommer, men de har heller ikke sagt at det ikke kommer neste patch. Så "get your facts straight".

 

Om det kommer i 1.11 eller ikke er vel usikkert egentlig, men det er da store sjangser for det.

 

Fra samme faq:

We're also working on a paid character-transfer service, which will allow players to move their characters, within certain restrictions, to a realm of their choosing. This is currently scheduled to go live during Summer 2006.

 

Det sagt, så er det vel ikke sikkert at transfer service kommer med en patch, eller hva? Migration greiene har jo ikke noe med patchene å gjøre, og er en browserbasert tjeneste, og da vil jeg tro de kan lansere betaltjenesten utenom en patch.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...