Gå til innhold

1.11 Realm Transfer? Interessert i norsk Guild?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette hadde vert grise tøft, eg kunne vert me med mainen min (rogue) har en del epics, men eg er ikkje sikker på om eg har så lyst berre å leave guilden eg er i, liker den ganske godt og hålder fortsatt på å få epics derfra, men somsakt høres tøft ut. har god erfaring med MC (har tatt alle bossene utenom Ragnaros han kom bare til 40%) i BWL har vi ikkje komt så langt med guilden (0 bosse så langt :p ) ZG har eg tatt alle utenom Jin'do og edge of madness. AQ20 har eg berre tatt første boss og 50% på andre boss det er vell alt trur eg :!:

Lenke til kommentar
vist dette er nåke som kommer til å hende (opne server grenser for flytting av chars) vil det komme til å koste ekte penger eller wow gull?

6281336[/snapback]

 

det vil nok koste X USD.

6281353[/snapback]

 

ok håper det ikkje blir for masse da :p men blir det slik at det går andt å flytte charen meir en ein gang? i så fall vill det koste meir for kver gang? det blir jo meir peng til Blizz :D

Lenke til kommentar

Eg har veldig lyst å vere med på en norsk guild. har alltid ønska å vere i en.

 

Eg har en lvl60 NE rogue med Xp i MC/AQ20(boss nr 3)/ZG(alt untadt edge of madness)/ og ppittelitt på første boss i BWL.

 

Eg har noe NC+ litt andre ting fra ZG og AQ.

Endret av Wordon
Lenke til kommentar

ØysteinT: sier hvem? Blizzard har riktignok ikke sagt noe om eksakt når det kommer, men de har heller ikke sagt at det ikke kommer neste patch. Så "get your facts straight".

 

Om det kommer i 1.11 eller ikke er vel usikkert egentlig, men det er da store sjangser for det.

 

Uhm, fordi de har gitt ut patch notes for 1.11 og det står det ikke nevnt et ord om det. Og Blizz er relative flinke med å si fra om nye ting som de kommer med i patchene på forhånd. Hvis det var noe som kom om et par uker (som er når trolig 1.11 går live), så ville de har sagt mer enn "We are working on it".

 

Som de selv sier i Battleplan v3: "so we'll share further details as soon as more information becomes available."

 

Siden de ikke har sagt et ord mer, betyr det at mer info ikke er tilgjengelig, noe som veldig tyder på at det ikke er nært forestående.

 

Jeg vil gjerne se quotes fra Blizzard blues som sier at det kommer i 1.11.

 

Øystein

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...