Gå til innhold

Savner du et produkt i prisguiden? Post her!


Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Thecus N5550 kunne dere testet, og fått inn i prisguiden. Den har ifølge smallnetbuilder, tilsvarende pris som synology ds413, men høyere ytelse pluss at dette er en 5 disker.

Ca 105 les og 95 skriv hvis jeg ikke husker feil. Prisen er 3753 hvis man benytter tilbudet som dukker opp ved søk på google.no.

Lenke til kommentar

Thecus N5550 kunne dere testet, og fått inn i prisguiden. Den har ifølge smallnetbuilder, tilsvarende pris som synology ds413, men høyere ytelse pluss at dette er en 5 disker.

Ca 105 les og 95 skriv hvis jeg ikke husker feil. Prisen er 3753 hvis man benytter tilbudet som dukker opp ved søk på google.no.

Hei og takk for tipset! Videresendte forespørselen din til [email protected]. Har lagt inn Thecus N5550 i prisguide. Du finner den her: https://prisguiden.no/sok?pg-q=Thecus+N5550&n=0

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

 

Ser at det finnes en 260X i R7 serien, men finnes den til R9? ..finner den ikke her i alle fall:

 

http://www.amd.com/uk/products/desktop/graphics/r9/Pages/amd-radeon-hd-r9-series.aspx#5

Ooops, sånn går det når man skriver på mobilen :p

 

 

hm, rart. Vi har den ikke i varelinjene vi får fra Deal. Søket på "lepa" hos deal nå også, men fant den ikke. Kanskje du var heldig og fikk den siste :)

Har tatt kontakt med deal, og de sa att de fjernet den, da de ikke visste at den fortsatt lå på siden dems, men de kunne skaffe den til februar :(

Lenke til kommentar

Kategoriene Portable høyttalere og Mobilhøyttalere virker overlappende og noen proukter som finnes i den ene finnes ikke i den andre. Jeg foreslår at kategoriene slåes sammen, men beholder linkene sine fra begge modermappene henholdsvis mobiltilbehør og mp3-spillere og tilbehør.

 

Takk for tilbakemelding, vi bruker mye tid på utvikling i prisguide nå, og en stor opprydning i kategoritreet vårt er noe vi absolutt har på dagsorden. Anslår at vi har et nytt kategoritree i løpet av første kvartal 2014, og da skal vi huske på det du sier her!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...