Gå til innhold

Photoshop tråden - bilstyling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke gjort så veeeldig mye med de, men er da litt..

 

Liker det "moderat" :p

 

Den SVARTE: Fjernet dør bak, senket, BMW M5 felger, fjernet gamle GLT vingen og moddet inn alu-vinge, hvite blinklys fram pluss hvite baklamper. 300PowerClub-logo på siden. Det er vel det som er gjort.

 

Den GRØNNE Volvoen: Større felger, senket, hvite blinkers rundt om + hvite baklamper, sotede ruter, sota stripe i framruta.

 

Liker ikke bytting av farger osv. Liker biler slik, jeg.. :)

 

post-67041-1150025724_thumb.jpg

post-67041-1150025910_thumb.jpg

post-67041-1150026017_thumb.jpg

Lenke til kommentar

man må bare ta seg god tid. og være nøye. Hva er vitsen å gjøre noe, hvis man ikke skal gjøre det ordentlig?

 

 

edit: ser inlegget ditt under meg. må bare si at jeg ikke klagde på ditt bilde, elle påsto at du ikke tok deg tid.

 

Var ikke dårlig bilde, bare kom med ett tips. (som jeg ikke er så flink til å følge selv engang :blush: )

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar

Skal man lage gode "chopper", trenger man et godt utgangspukt. Mulig folk resizer bildene ned, men hvis det er real-size de bildene dere starter med har dere allerede gjort det veldig vanskelig for dere selv. Bruk høy oppløste bilder, ikke mindre enn 1280x1024. Da kan man zoome godt, og alt ser bedre ut og er lettere. Hvis man skal kopiere noe fra et annet bilde, felger/bodykit, husk at bildet du kopierer fra, bør ha høyere eller lik oppløsning. Prøv også å finne bilder av biler med ca lik vinkel iforhold til kamera og veien som bilen du chopper, da unngår man flate felger som på BMWen til Dag-Erik(No offence). Vær veldig forsiktig med lens flare, det er hatet av de aller fleste, hvis ikke det blir brukt perfekt.

 

Gode kilder for bilder:

dieselstation

http://www.infocoches.com/fotos/

Endret av mr_lf
Lenke til kommentar
Rasch kan du si meg hvordan du klarer og lage karbon panser?

 

klarer det ikke :(

 

ble dobbelpost så fikk noe ut av den :)

6288191[/snapback]

 

 

Det er vanskelig å forklare, men det er en tutorial link på denne threaden et sted.. litt arbeid å få det til å se ordentlig ut..

Tosama: den var ikke helt på jordet, men du klarte å få den til å se skikkelig harry ut! :) Man bør ikke overstige 2 farger på en bil egentlig.. Max tre..

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...