Gå til innhold

Photoshop tråden - bilstyling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lenge siden jeg har drevet med slik styling, men har noen liggende på den andre pc'en min. Skal se om jeg kan legge ut noe i løpet av morgendagen.

 

Driver for øyeblikket og "brusher" bil fra grunn av. Har ikke kommet noe særlig lenger enn skissen. Skal lage ordentllig render med refleksjoner, lys osv. når jeg gidder

 

"Lakken" som er på bilen nå er bare for å teste forskjellige farger. Slik det er nå er lys og skygge tegnet for frihånd uten "marque tool", ser passe skjevt ut.

post-35821-1150061943_thumb.png

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
Lenge siden jeg har drevet med slik styling, men har noen liggende på den andre pc'en min. Skal se om jeg kan legge ut noe i løpet av morgendagen.

 

Driver for øyeblikket og "brusher" bil fra grunn av. Har ikke kommet noe særlig lenger enn skissen. Skal lage ordentllig render med refleksjoner, lys osv. når jeg gidder

 

"Lakken" som er på bilen nå er bare for å teste forskjellige farger. Slik det er nå er lys og skygge tegnet for frihånd uten "marque tool", ser passe skjevt ut.

6289520[/snapback]

ligner på¨en ford mustang.

ikkje kopier bildet ;P kun etter avtale fra meg "pga eg er fotografen" LOL. :tease:

neida, bare bruk bildet til div. styling om ønskelig dere :)

post-26579-1150062672_thumb.jpg

Endret av vegis
Lenke til kommentar
Lenge siden jeg har drevet med slik styling, men har noen liggende på den andre pc'en min. Skal se om jeg kan legge ut noe i løpet av morgendagen.

 

Driver for øyeblikket og "brusher" bil fra grunn av. Har ikke kommet noe særlig lenger enn skissen. Skal lage ordentllig render med refleksjoner, lys osv. når jeg gidder

 

"Lakken" som er på bilen nå er bare for å teste forskjellige farger. Slik det er nå er lys og skygge tegnet for frihånd uten "marque tool", ser passe skjevt ut.

6289520[/snapback]

ligner på¨en ford mustang.

6289610[/snapback]

Ja, når du sier det så... :)

 

Brukte ikke referansebilde på denne, noe jeg kanskje burde gjort :hmm:

Lenke til kommentar
Fin sketsj var det ihvertfall EvoZ! Håper på å se vidre arbeid på den!

6289639[/snapback]

Takker :)

 

Har den som litt sånn "kjede meg prosjekt", sånn jeg drar frem når det regner, jeg ikke får sove eller når jeg kjeder meg. Det gjør jeg nå, så derfor har jeg komt litt lenger.

 

Her har jeg lagt skissen som "multiply" slik at den synes.

 

Har tenkt at lyset kommer skrått og treffer omtrent der hvor frontspoileren og skjermen møtes. Lyset i felgene stemmer ikke riktig i forhold til resten enda.

post-35821-1150071037_thumb.png

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...