Gå til innhold

Kommer Nokia 8800i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer sterkt å kjøpe meg Nokia 8800, men et lite søk gir meg flere rykter om Nokia 8800i. En telefon jeg aldri har hørt om tidligere, og som heller ikke har blitt annonsert.

Et av poengene ved å kjøpe 8800 er at telefonen "aldri" blir gammel. Tenker tilbake på hvor lenge min 8910i var "toppmodellen" og det er dette jeg ønsker igjen. I tillegg til at release av 8800i vil påvirke bruktprisen på 8800 kraftig, som allerede er dyr.

Noen som vet noe som helst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har leita ganske lenge nå etter det samme og har ikke lykkes i å finne noe, nei... kun rykter.

Tviler på at de lanserer en "i-versjon" med det første hvertfall, siden de har jo lansert en sort versjon, en i gull og en spesialutgave med Aston Martin. ;)

Skrevet

Har desverre ikke lykkes i å finne den i norske nettbutikker eller butikker i sort... jobber selv i en kjede og vi fikk kun tak i den originale stål-versjonen.

Kan godt hende det finnes i Jaguar også ja, men de selges vel heller ikke normalt i butikkene.

Skrevet

den sorte versjonen er forbeholdt den russiske markedet. sjekk www.nokia.ru/phones/8800

Jeg har letet lenge etter den og fant den tilslutt på ebay i england. Der ligger den på rundt 500£, sjekk www.ebay.co.uk

Ringte til Nokia norge og spurte om de visste når den sorte kom til norge. de hadde ikke hørt om den en gang. latterlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...