Gå til innhold

Deling av account informasjon, ban?


Anbefalte innlegg

Hei :) Eg har hørt fra noen der eg jobber om at hvis du deller din account informasjon med andre å blizzard oppdager det blir kontoen din banet.

 

La meg ta et eksempel:

 

To venner bytter accounter. Men så tar den ene å stjeler noen penger fra den andre sin account. Den som stjeler penger blir raportert av vennen sin men så sier game master: Du har ikke lov til å oppgi account informasjonen til andre.

Derfor blir begge to bannet.

 

Stemmer dette? Har bare hørt det.

Håper på svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det blir ikke ban, det er lov å dele account, men hvis du gjør det så mister du all garanti som blizzard gir deg hvis det skal skje noe..

6258119[/snapback]

 

Nei? Jeg har da en kamerat som fikk ban for det. :p

 

 

 

lolz.

6260341[/snapback]

hmm =/ syntes jeg lete at det var lov i en eula elns etter jeg hadde installert en patch, men kan hende at jeg husker feil. Men hvis du greier å bli oppdaget for å ha delt en account med noen der det kan bevises at det har skjedd, er du/den personen veldig uforsiktig og klumsete =P

Lenke til kommentar

Blizzard kan vel ikke si: "Du har kjøpt dette spillet bare du kan bruke det vis noen andre bruker dette spillet har du gjort noe ulovlig." To stykker kan jo uansett ikke spille samtidig, du selv må bestemme hvem som skal få spille, ikke blizzard, sånn tenker i allefall jeg.

Lenke til kommentar
Blizzard kan vel ikke si: "Du har kjøpt dette spillet bare du kan bruke det vis noen andre bruker dette spillet har du gjort noe ulovlig." To stykker kan jo uansett ikke spille samtidig, du selv må bestemme hvem som skal få spille, ikke blizzard, sånn tenker i allefall jeg.

6260868[/snapback]

Men så har det seg slik at å spille WOW ikke er en rett, det er et privilegium. Med alle reglene vi har trykke godkjent på kan Blizzard banna hvem de vil, når de vil.

Endret av Jonas
Lenke til kommentar
Blizzard kan vel ikke si: "Du har kjøpt dette spillet bare du kan bruke det vis noen andre bruker dette spillet har du gjort noe ulovlig." To stykker kan jo uansett ikke spille samtidig, du selv må bestemme hvem som skal få spille, ikke blizzard, sånn tenker i allefall jeg.

6260868[/snapback]

 

Det står i EULA´n at din konto er privat, og kan ikke overdras. Derfor kan ikke andre folk spille på kontoen din. :)

Dette er bestemt av Blizzard, så de kan nok banne hvem fan de vil utover det. Selv om de nok ikke gir permban, da taper de jo penger over tid.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
lol jeg deler acc med naboen/venn av meg da, det er vell ikke ulovlig? ;S

 

Men care det da kan liksom ikke bli banna for det da, da skal jeg faen meg saksøke blizzard  :w00t:

6396798[/snapback]

Du hadde ikke hat sak mot Blizzard i det hele tatt. Hele poenget med EULA (den lange teksten du ikke leser, men godtar, under installeringsprosessen) er å sørge for at Blizzard (eller andre produsenter) kan herse så mye de vil med deg. Og så lenge du har godtatt EULAen, og det må du dersom du skal spille WoW, så vinner Blizzard det meste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...