Gå til innhold

får ikke til righthand!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hallo!

min bror har akkurat kjøpt seg cs, 1.6

men jeg får den ikke til å bli righthand..

jeg har vært inne på options og stilt på det der, og også skrevet cl_righhand 1 i console!

ingenting hjelper av dette!

pliis, kan noen hjelpe meg?

takker for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

driverne ja, det hadde vært en ide'

herregud....

men hvordan finner jeg ut hvilke drivere jeg trenger da?

everest?

Endret av GamEzoR
Skrevet
driverne ja, det hadde vært en ide'

herregud....

men hvordan finner jeg ut hvilke drivere jeg trenger da?

everest?

6248676[/snapback]

Hvilket skjermkort har du?

Skrevet

dette er ikke min pc, men min brors!

når jeg ser inne i pc'en ser jeg ikke noe skjermkort, jeg ser bare nettverkskortet og ramen...

da vet jeg derfor ikke hvilket skjermkort jeg har eller om det er skjermkort i det hele tatt!

MEN, jeg har spilt cs helt fint på denne pc'en før...får det bare ikke til nå...etter at jeg fiksa et lite bsod problem...

hvis jeg laster ned evererst så bør det vel stå??

Skrevet

For å si det slik, du har ikke fått ett eneste bilde på skjermen om det ikke stod inni ett skjermkort. Så skjermkort er det nok .

Skrevet (endret)
For å si det slik, du har ikke fått ett eneste bilde på skjermen om det ikke stod inni ett skjermkort. Så skjermkort er det nok .

6248941[/snapback]

det trenger ikkje nødvendig vis å være et fysisk eget kortfor skjermkortet, det kan vær einigrert i hovedkortet. selv har eg det, og et fysisk kort.

til trådstarter: det er bare å skjekke hvor på baksiden av PCen skjermkabalen går inn, går den inn i ett kort eller til HK?

Endret av vegis
Skrevet

den går inn i HK..

hvordan får jeg skaffet drivere til den da?

må jeg laste ned drivere til hovedkortet da, så blir skjermkort driverne oppdatert samtidig, eller hvordan?

tusen takk for hjelpen folkens :thumbup:

Skrevet

Hvis det er integrert i HK, er nok driverne installert, om enn kanskje ikke de aller nyeste. Da er nok problemet at så å si alle integrerte skjermkort suger bajs, også til CS som egentlig ikke er noe veldig krevende spill.

Hvis din bror akter å spille CS på den maskinen, burde han absolutt koste på seg et nytt skjermkort. Det trenger ikke være dyre saker, gjerne noe brukt.

Skrevet

Finn HK merket (står på HK tipper jeg). Stikk på sida til hvem enn som har lagd det og søk etter kortet, så finner du gjerne integrert-grafikk drivere der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...