Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvordan ser nettverket ditt ut?


Anbefalte innlegg

Melsom: Hva blir alle serverene brukt til (sett bort i fra filserveren)?

6264938[/snapback]

 

To webservere, En mailserver, En streaming server, og en testserver hvor jeg bruker til å teste forskjellige ting. En liten feil i bildet though, det er to servere under en VPN server (så der hvor det står vpn, skulle det stått server og omvendt med serveren ovenfor). :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Melsom: Hva blir alle serverene brukt til (sett bort i fra filserveren)?

6264938[/snapback]

 

To webservere, En mailserver, En streaming server, og en testserver hvor jeg bruker til å teste forskjellige ting. En liten feil i bildet though, det er to servere under en VPN server (så der hvor det står vpn, skulle det stått server og omvendt med serveren ovenfor). :)

6266705[/snapback]

 

Hva slags linje har du hjemme?

Lenke til kommentar

Tenkte at jeg også skulle legge ved bilde av mitt nettverk.

Må dessverre erkjenne at det er en windows pc her, men den tilhører dama og jeg får ikke lov å endre dette.

post-53407-1149835009_thumb.jpg

 

Da dette nettverket var litt kjedelig, hehe, så bestemte jeg meg for å legge ved nettverket i kollektivet der jeg bodde før, det var jeg som satte det opp så det får være lovlig hehe.

Huset er et svint stort hus fra begynnelsen av 1900-tallet, med tykke trevegger og det som værre er.

Det er egentlig 14 beboere her, men det var gjennomsnittlig 5 tilleggsbeboere (kjærester) som bodde der (deriblant meg)

post-53407-1149878873_thumb.jpg

 

Edit: Bluetoothenheter er ikke tatt med da jeg ikke vet hvem som hadde hva og hvor mye av dette, pluss litt liten plass ;), når jeg tenker meg om er også en av maskinene en mac... om det har noen betydning

 

Edit 2: Gjort om så en av enhetene på bildet er en iBook

Endret av Lomz
Lenke til kommentar
Hvordan gikk det når alle brukte pcene samtidig? Fildeling, streaming og sånt. Treg internett til tider?

6272964[/snapback]

Det kunne være tregt, men det var faktisk ganske sjelden.

 

men jeg bodde i andre etasje, var admin og var den eneste som visste passordet til selve routeren, så jeg kunne koble meg om den i steden hvis det var ille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...