Gå til innhold

Anbefal spill til jente i 8-9års-alderen


Anbefalte innlegg

ble litt overraska når jeg ser meg som trådstarter i denne tråden, hehe.

tenkte jeg hadde fått hukommelsestap siden jeg ikke kunne huska å opprette en ny tråd.

 

tenkte det var greit å ta det i denne tråden istedet for å opprette en ny, var ganske likt det jeg hadde tenkt å spørre om. men burde egentlig ha satt opp en ny tråd for temaet.

 

takk for tipsene, skal skaffe noen av spillene til henne og se om hun liker noen av dem. hun har allerede noen Josefine spill, men har spilt seg lei av alle.

:)

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den lengste reisen (1) og Den lengste reisen - drømmefall (2) gikk svært greit for lillebroren min.. han er 6 år (men "jenter er kjappere i utviklingen enn gutter" :p )

( PS: det ble mye tull og skriking etter hjelp med lilleknøttet mitt... :thumbdown: )

 

Det som også er greit med disse spillene er at du kan få det på norsk, noe som gjør at "ungene" forstår hva som skjer. :thumbup:

 

Spillene er dritbra for meg også! Har gode minner fra Den lengste reisen fortsatt! :fun:

 

( spillet er kansje et dårlig forslag til en fireåring, men men... :hmm: Jeg måtte bare nevne det!)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Forslag for et kjempefint spill for yngre barn! Snakker selvfølgelig på egenerfaring: Little Big Adventure spillene. Kjempemorsomme spill, hvor du lærer lett engelsk og har en klassiker i bakhodet for resten av livet..

 

Tror jammen ejg drar opp spillet og kjører ei runde selv :p

 

Edit: For å finne de, google frem abandonware..

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar
black and white 2, eller heroes II kanskje...  ikkje serleg voldelege, trur dei skal gå...  :thumbup:

6244405[/snapback]

 

tror ikke at de heroes II er så enkelt for en åtte-åring, for på det spille er det mest taktikk.

6244534[/snapback]

 

Vel. Jeg var ikke stort eldre enn 10 eller noe da jeg spilte i mange timer. Taktikk og taktikk.. Samle så mange du kan, slåss så ofte du kan og mist så få units som mulig. Samle sammen en stor hær på 1 helt og mos gjennom alt. Det er ikke så vanskelig :p

Lenke til kommentar
black and white 2, eller heroes II kanskje...  ikkje serleg voldelege, trur dei skal gå...  :thumbup:

6244405[/snapback]

 

tror ikke at de heroes II er så enkelt for en åtte-åring, for på det spille er det mest taktikk.

6244534[/snapback]

 

Vel. Jeg var ikke stort eldre enn 10 eller noe da jeg spilte i mange timer. Taktikk og taktikk.. Samle så mange du kan, slåss så ofte du kan og mist så få units som mulig. Samle sammen en stor hær på 1 helt og mos gjennom alt. Det er ikke så vanskelig :p

6343591[/snapback]

 

Hehe er litt enig i det, Jeg var vel ikke stort eldre når jeg begynte med Heroes 2. Det og Red Alert var faktisk de første to spillene jeg fikk :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
F.E.A.R. eller Doom 3 kan jo falle i smak, :D.

6332655[/snapback]

 

Personlig synes jeg at alle barn skal vokse opp med en god dose GTA3. Litt vold har aldri skadet noen, unntatt de som har blitt skadet av vold.

 

Men for å komme meg on-topic så tror jeg at nintendo-konsollene har en del gode spill til yngre! Jeg stortrives iallefall med mario og sånt, har jo vært åtte år gammel i ca. 14 år :p

Endret av Slettet+214asdf125
Lenke til kommentar
black and white 2, eller heroes II kanskje...  ikkje serleg voldelege, trur dei skal gå...  :thumbup:

6244405[/snapback]

 

tror ikke at de heroes II er så enkelt for en åtte-åring, for på det spille er det mest taktikk.

6244534[/snapback]

 

Vel. Jeg var ikke stort eldre enn 10 eller noe da jeg spilte i mange timer. Taktikk og taktikk.. Samle så mange du kan, slåss så ofte du kan og mist så få units som mulig. Samle sammen en stor hær på 1 helt og mos gjennom alt. Det er ikke så vanskelig :p

6343591[/snapback]

 

Hehe er litt enig i det, Jeg var vel ikke stort eldre når jeg begynte med Heroes 2. Det og Red Alert var faktisk de første to spillene jeg fikk :love:

6343604[/snapback]

 

men hvorfor heroes 2 :) Heroes 5 er genialt... det kan jeg anbefale

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...