Gå til innhold

HW-Lan 06: Hva med en papirflykonkurranse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er et godt forslag selv om det ikek har så mye med data å gjøre da, men alle compoene trenger jo ikke ha noe å gjøre med data da.

 

Trnger jo heller ikke nødvendigvis å være noen premie da, men hvis det er premie så er det sikkert flere som vil være med. En pakke med DVD plater elns. hadde vært yperlig som premie ;)

Lenke til kommentar

Kanskje det Isbilen? Der kan du jo faktisk ha rett, hvis man flyr med papirfly i hangaren vil den sikkert fly lenger enn ute. Men vi må nok ta konkurransen utenfor. Men er det noe tak der ute vi kunne fått lov til å kaste fra tror dere? Er litt kjedelig når de ikke flyr så langt :hm: .

 

Synes forøvrig det var en god ide og det var vel jeg som begynte å snakke om at vi måtte ha en compo med noe som hadde med fly å gjøre.

 

Regner forøvrig med at alle flytyper så lenge de bare består av et ark kan kvalifisieres? På det med ark synes jeg forøvrig vi kan være litt romslige og tillatte både A4 og A3 -ark.

 

Også synes jeg vi kan ta en stilkonkurranse :wee: Det flyet som svinger, tar salto etc. mest, det vinner den konken.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...