Gå til innhold

Nokon som veit kortid updaten til Xbox360 kjem?


Tafsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er meget spent på hvordan dvd-spilleren når det gjelder filmavspilling. oppfører seg etter oppdateringen. Den trenger ihvertfall store forbedringer.

 

 

 

 

Edit:

Kan bekrefte allerede at dvdfilmavspilling er blitt mye bedre. Noe småhakking er borte (mest ekstrem var spesialutgaven av Boondock Saints), så avspilling er helt "smooth" på på problemdiscene jeg har testet. Synes faktisk bildet er klarere også.

Endret av rikkmund
Lenke til kommentar
Er meget spent på hvordan dvd-spilleren når det gjelder filmavspilling. oppfører seg etter oppdateringen. Den trenger ihvertfall  store forbedringer.

 

 

 

 

Edit:

Kan bekrefte allerede at dvdfilmavspilling er blitt mye bedre. Noe småhakking er borte (mest ekstrem var spesialutgaven av Boondock Saints), så avspilling er helt "smooth" på på problemdiscene jeg har testet. Synes faktisk bildet er klarere også.

6251768[/snapback]

 

Det var slike ting jeg ville dere skulle fortelle. Listen har jeg lest gjennom for lenge siden.

Lenke til kommentar
Mm, men det som er mest irriterande er at du ikkje kan surfe eller spele spel menst du laster ned. Dette skal no bli fiksa. Dvd´r skal også starte å spele av i frå der dei var sist dei blei spelt av.

 

Det virker som microsoft var litt for raske med lanseringa av xbox 360 sida det er STORE mangler i systemet.

6236189[/snapback]

 

STORE mangler er vel kanskje å ta i, blir jo fort sånn når man lager et system som gjør så utrolig mye mer enn bare å være en ren spillkonsoll. Ulempen er vel at Xbox 360 på mange måter har blitt en standardisert pc, noe som gjør at vi vil få samme fordeler/ulemper som på en vanlig spill PC. Dvs at spillprodusenter rusher spill, og heller kommer med patcher i etterkant o.l. Fordelen er naturligvis at spillet på sikt blir enda bedre enn det kunne blitt uten patching. Andre problemer er vel at den blir sårbar for virus etc, på samme måte som en PC.

 

Allikevel er det vel ingen tvil om at Xbox 360 var god NOK, til å lanseres, men at den vil bli enda bedre i årene som kommer er det heller ikke noe tvil om. Det er jo egentlig bare digg å tenke på...

Lenke til kommentar
Men jeg får ikke innstalert updaten jeg :dontgetit:  Får bare en feilmedling, sikkert prøvd 50 ganger nå :hrm:

6252133[/snapback]

Slått av konsollen, og prøvd igjen? Signed out of Live og inn igjen?

6252235[/snapback]

 

 

Har prøvd det ja. Har kontakt med nettverket og har ikke hatt problemer med boxen før :dontgetit:

Lenke til kommentar
Åhh herre jesus kor godt det ble å slippe den bling-blong lyden i dashboardet etter

oppdateringen!

 

Takk MS!!

6252322[/snapback]

Syntes den fortsatt var der jeg :(

6252343[/snapback]

 

 

Valgmulighet, kan slås av/på.

Gå inn på konsoll, audio innstillinger. Tror det var der...

Lenke til kommentar
Åhh herre jesus kor godt det ble å slippe den bling-blong lyden i dashboardet etter

oppdateringen!

 

Takk MS!!

6252322[/snapback]

Syntes den fortsatt var der jeg :(

6252343[/snapback]

Den er der, men nå har du muligheten til å slå den av i følge lista over endringer :)

6252361[/snapback]

Ahh, kult :D Blir veldig godt det da...
Lenke til kommentar
Men jeg får ikke innstalert updaten jeg :dontgetit:  Får bare en feilmedling, sikkert prøvd 50 ganger nå :hrm:

6252133[/snapback]

Slått av konsollen, og prøvd igjen? Signed out of Live og inn igjen?

6252235[/snapback]

 

 

Har prøvd det ja. Har kontakt med nettverket og har ikke hatt problemer med boxen før :dontgetit:

6252242[/snapback]

knotet med dette før jeg også. det fungerte når jeg brukte default theme (Xbox 360) og ikke trykka på "yes update now" med en gang den kom, lar den få 5 sekunder før jeg godtar. dette er forørvrig ikke et sjeldent problem :hrm:

Lenke til kommentar

knotet med dette før jeg også. det fungerte når jeg brukte default theme (Xbox 360) og ikke trykka på "yes update now" med en gang den kom, lar den få 5 sekunder før jeg godtar. dette er forørvrig ikke et sjeldent problem :hrm:

6252372[/snapback]

 

Da var problemet løst. Brukte kabel direkte fra modemet istede for trådløst via ruter. Rare greier... Multiplayer og Live generelt har da fungert utmerket frem til denne oppdateringen :hrm: Men funker med trådløst igjen nå da :!:

Lenke til kommentar

WTF: 125 oppdateringer!

 

 

edit: der var oppdateringen på min xbox. elsker den. bra forandringer. :thumbup:

 

go M$ :w00t:

 

 

edit 2: gå på system på dashboardet -> microsoft vision!! der er det som gjør at man kan ha kamera! :w00t:

 

digger også meny oppsettet. med demoer o.l.

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...